Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 21. januar 2012

Mer dukkeutstyr!

Jeg strikker og jeg strikker, og ærlig talt, stort annet har jeg ikke gjort idag!
Pytt!
Ikke er huset møkkete!
Ikke er det masse rot rundt meg her jeg sitter heller!
Så da gjør det vel ikke noe om jeg koser meg en hel dag med det jeg liker aller beste her i verden,
nemlig å gjøre håndarbeid!
Ble faktisk kvitt 1stk UFO (uferdig objekt) å :))

 HÅNDKLE


 SMEKKE


 VASKEKLUT



Og dermed var det produsert litt mer dukkeutstyr idag da, til Hjertegullet.
Det er håndkleet som var UFO.
Jeg begynte på det for en stund siden, og meninga var at det skulle bli min nye kjøkkenklut....
Men så har det vært så mye annet jeg har hatt lyst til å gjøre, så den har blitt liggende.
Idag fikk jeg den lysende ideen at den kunne bli håndkle til dukka! Da var jeg ikke sen om å finne den fram fra underst i kurven min :D
Smart ikke sant?

*

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal begynne med / fortsette med utover kvelden.
Det er enda mange timer å ta av ;)
Skal tenke litt til....
Har noen (les: mange forskjellige) UFO'er til, så har mer enn nok å ta av.
Kanskje kommer det om hva jeg fant på å gjøre i bloggen her i morgen?
Så du får bare fortsette å følge med meg om du vil :) 

*

3.blogginnleggidagklem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar