Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 18. januar 2012

Hjertegullet ....

Dagen idag har gått med til legetime i Elverum.
Sliten og lei her jeg sitter nå.
Formen er ikke ikke bra, og det er ingen enda som helt vet hva de kan gjøre for å hjelpe meg...
Legen idag ville vi skulle forsøke litt forskjellig, og jeg er med på det meste for å få tilbake sånn noenlunde normale tilstander ....
Det sliter mer enn hva de fleste skjønner å gå med stadig vondt i magen/underlivet pga sammenvoksningene...
Jeg fikk noen medisiner som kanskje kunne ta unna litt.
Og så blir det time for MR
.....ikke morsomt for en som har klaustrofobi!
Jeg gruer meg veldig allerede, men skal gjennomføre det på en eller annen måte......
*
Stor trøst oppi det hele var at jeg hadde avtalt med min datter å få litt mommo-kos med Hjertegullet etterpå.

Hjertegullet mitt <3
*
Så nå har jeg endelig fått prøvd den rosa ullbuksa på henne. Og den så ut til å bli bra :)
Litt stor, men det var med i mommos mønster inne i hodet :D






Nå har jeg bare igjen å strikke øverste kanten ca 6-8 cm og seler, så er den klar til overlevering!

*
Imorgen skal jeg  fortelle deg hva jeg kjøpte idag. Noe som har gått som en farsott rundt omkring hos strikkerskene her i landet..... Ett lite hint? Jeg var på Biltema og kjøpte dem.
Ja, dem! Min datter fikk en også ;)

*

Nattaklem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar