Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 22. januar 2012

Dagens påfunn!

Her i Blogglandia har det florert med sånne heklet og/eller strikket
trekk til telysholdere, syltetøyglass osv.
Synes det er kjempestilig!
DET er noe jeg aldri har laget, så det måtte jo bare prøves skal vite  :)

Dermed...


Glass for å sette telyse oppi!
Denne firkantede "vasen" fikk jeg med en blomsteroppsats i for noen år  siden av min kjære datter.
Og som den gode samler jeg er så hadde jeg tatt vare på den!
Passet perfekt til dagens prosjekt :))



Litt restegarn i bommull hadde jeg jo liggende.... (hehe)
Hvitt og bronsjebrunt.
Så etter noen timer med hekling, prøving, feiling og fundering...... Og....
Litt luftmasker, staver, fastmasker, kjedemasker og picoter .....




....og med ett tent telys, så var min NYE lysestake ferdig!!
Og bestemor-ruter fungerer faktisk til dette å :)




Måtte jo ta ett bilde i mørket...
Syns den ble stilig jeg! 

Jepp, jeg sier meg fornøyd!

;)


2 kommentarer:

  1. Hjemmelaget, alltid best!
    takk for hyggelig twisthilsen!
    ha en god mandag!

    SvarSlett
  2. Takk selv for hilsen (bedre sent enn aldri....) det varmer ett nystartet blogghjerte :))

    SvarSlett