Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 12. januar 2012

Det har vært....

.....en travel dag idag :)
Men ikke travlere enn hva jeg har lagt opp til selv.
Reiste ivei på litt handling først på dagen.
Visste hva jeg skulle ha av saker og ting, og kom hjem litt fattigere ;)
men med en god følelse i kroppen og en del nytt til heimen :D
Jeg (vi) skal pusse opp ett av soverommene i huset.
Det blir vårt gjesterom/kontor.

Jeg begynte igår ettermiddag kveld med å tømme rommet.
Det lille rommet, som har fungert som gjesterom, har inneholdt alt for MYE.
Helt merkelig hvor mye rart jeg tar vare på!
Ja, faktisk ganske utrolig!
Men så jeg fant noen "gamle skatter" også da!
Dem skal blogges etterhvert...

Jeg har sortert - kastet - ryddet - sortert - kastet - ryddet... 
Nå er rommet helt tomt...
(Det kommer før- og etterbilde når rommet er helt klart, så det er bare å følge med)

Dette ble blant annet kjøpt idag:





Så får vi se hva det blir til etterhvert....
Det kommer til å ta litt tid, men det får det bare gjøre.
Gleder meg stort til både å jobbe der inne, og til rommet er helt ferdig ;)
Enn så lenge får vi bare leve i litt kaos!
*

Ellers så har det vært en nydelig vinterdag idag.
Solen skinte fra nesten helt blå himmel!
Jeg tok bilder av vakre, snøtunge trær idag, de skal du også få ta del i siden....
Dette bildet tok jeg når jeg nærmet meg heimen....


Sjekk skyggen!!!!
HERLIG
Det går mot lysere tider, og det liker jeg veldig godt!
DAGEN er blitt betraktelig lengre....
Livet smiler!

*

SOLhilsen fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar