Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 19. januar 2012

God handel!

Jeg lovet igår å blogge idag om handelen jeg gjorde på Biltema igår.
Jeg har sett at flere i håndarbeidsverdenen, spesiellt på FB, har gått til innkjøp av disse, og det så så smart ut at jeg måtte bare hive meg på den bølgen :)

MIN VERKTØYVESKE

Kjøpte også en til min datter, som jeg skrev igår.
Og hun ble superfornøyd!!

Sånn ser den ut og ble min for den nette sum av kr 129,- 


 Se så flott ett system på mine strikkepinner!


 La inn litt forskjellig idag, men det forandrer seg sikkert med tid og bruk ;)


 Den grønne saken du ser i lomme nr 2 fra høyre er et etui til heklekrokene mine som mamma laget.
En sånn med lommer inni slik at jeg holder litt styr på str dems!
Jeg har brukt den i alle år...
Kjekk å ha :)))


Noe nyttig og noe mindre nyttig kanskje!


Etter at jeg tok disse bildene, fant jeg ut (når jeg måtte bruke veska idag) at borrelåset som holder håndtakene sammen bare ble tungvindt å ha der, så nå er den borte! 
Da ble den litt nettere år se på ;))


så LØP OG KØP damer!

:D

Eller har du en slik allerede eller noe lignende?


Fornøyd-klem fra


3 kommentarer:

  1. Jeg må vel svare JA, jeg har noe veldig lignende :D Kjekt å ha. Morsomt med "synkronblogging"

    SvarSlett
  2. Jeg har også vært på Biltema og kjøpt sånn veske. Kjekt å få orden på noen pinner og andre håndarbeidsduppeditter :)

    SvarSlett