Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 16. januar 2012

Babyborn...


Snart er den lille rosa buksa ferdig...
Ikke så mange timene som skal til før en har ett plagg til en dukke ;)


Morsomt å strikke er det i alle fall!
Gleder meg til neste plagg allerede ;D
På denne måten får jeg brukt opp en del restegarn, på en morsom måte!

Nøster meg her og nøster meg der....
Jeg har som alle andre strikkersker rundt omkring alt for mange av dem!!
Har jo vært samler i mange år og det bærer garnkroken preg av!!
Ett lite system har jeg nok, men det er meget, meget lite....
Mitt ønske er at jeg etterhvert skal få ett "ordentlig sted" i huset til alle mine hobbysaker.
Den som lever får se om det blir noe av!

*

I kveld begynte koret med øvelser igjen.
Jeg er med i ett blandet kor og synger alt-stemme...
I høst måtte jeg melde pass, og var kun tilskuer når koret hadde sine julekonserter.
Litt rart og trist, men jeg følte ikke at stemmen var med meg etter sist vinters sykehusopphold.
Jeg hadde jo respirator, sonder og andre slanger nedover halsen, så det er vel ikke så utenkelig at stemmen bar preg av det.
......
Men ikveld følte jeg det gikk mye, mye bedre :)
Herlig!
Det var rett og slett artig å synge igjen, så stemme hadde kanskje godt av å få hvile i høst.


Vi fikk oversikt over vårens program, og det kommer noe nytt, noe latinsk, noe gammelt og noe vrient.
Så utfordringene står i kø ;) men som kjent liker jeg det!

*

Nå skal jeg lage siste selen ferdig på dukkebuksa.. og kanskje syr jeg den sammen før jeg finner køya?

Ønske alle mine lesere en god natt...
Jeg er overveldet - jeg runder snart tusen treff på sida mi!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar