Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 26. juni 2012

Tusen takk...


Tittet innom bloggen min og NÅ er 10.000 besøk passert!
Lurer på hvem alle dere er jeg?
Noen legger igjen sine spor i form av hilsener og hyggelig kommentarer, 
mens andre "bare har vært innom" :)

Hva tenker dere om meg?
*
Har jeg inspirert noen?
Har jeg skuffet noen?
Har jeg kjedet noen?
Har jeg gledet noen?

Jeg håper virkelig at dere svarer både ja og nei her damer :D:D:D 

Dere inspirerer meg til å fortsette med bloggen min!!

*

 Jeg vil takke dere alle sammen med en litt HEMMELIG gave!
(Den må forbli litt hemmelig, siden jeg er sykemeldt igjen og ikke har kommet ivei på en bestemt butikk slik som jeg hadde planlagt :) )

FANFARE!!!!

Den heldige vinner får:

Sommerlige pynte-grytekluter...


+
NOE som er bløtt og mykt! 
+
NOE som er godt!
++
Totalt bilde blir offentliggjort når trekningen er foretatt ;))

*

Hvordan er det nå at dere gjør dette da?
Helt nytt for meg.... men jeg prøver meg med følgende "regler" :)


DU FÅR:

Ett lodd for å skrive kommentar under dette innlegget her!
To lodd for å legge deg som følger/eller om du allerede er følger!
Tre lodd for å omtale min blogg i din blogg og legge ut link som går tilbake til meg :) !

*

HØRES DETTE GREIT UT?

Husk å oppgi en eller annen form for adresse jeg kan nå deg på når jeg foretar trekningen 
søndag15.juli kl 20:00



Velkommen til å delta :)

10.000 klemmer fra 


32 kommentarer:

  1. Så koselig! Klart jeg er med.
    Inspirasjon får jeg alltid når jeg besøker blogger, skulle virkelig hatt flere timer i døgnet, døgn i uka, uker i året, om jeg skulle rukket å lage alt det fine jeg finner rundt omkring!
    Kommentar og følger, gir det 3 lodd?
    Klem fra ToneB

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ToneB!
      Ja, da får du 3 lodd :)
      ER i det gavmilde hjørnet skjønner du :D
      Takk for at du blir med - koselig!

      Slett
  2. 2 lodd til meg, kommenterer og følger;)
    Inspirasjon er stikkordet her!
    Må innrømme jeg ikke er like aktiv i Bloggelandet som jeg var, men prøver å holde meg oppdatert;)
    Ønsker deg virkelig god bedring!! Klem fra meg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tovepia!
      Du får 3 lodd - ett for kommentar og to for å være følger :)
      Koselig at du vil delta :)

      Slett
  3. 3 lodd på meg mamsen <3
    Kommentar og følger :)

    SvarSlett
  4. HERLIG! Gratulerer ;))

    Eg liker bloggen din veldig godt eg, det er lystig og munter og du har som regel noe lekkert på pinnene ;))

    Blir 2 lodd på meg nå, men om eg husker det skal eg linke til deg i neste innlegg, men eg garderer meg 2 iallefall fordi eg er følger ;))

    Virkelig lekre grytelapper som kunne friske opp kjøkkenet vårt ;))

    Masse kos til deg og ha ei flott uke videre ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vibbedille!
      Du får 3 lodd, for du har jo også kommentert innlegget ;)
      Tusen takk for flott omtale *rødmer* nesten...
      Veldig hyggelig at du vil delta!

      Slett
  5. Klart jeg er med på dette! For en koselig
    blogg du har. Og siden du hekler så blir
    jeg med og tar tre lodd!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Unn!
      Takk for omtale og link og det hele ...
      Jeg gir deg 6 lodd i følge reglene MINE!
      Jeg var, er og blir veldig ROSA-elskende.... Har lagt meg til som følger hos deg også, kommer og titter nærmere etterhvert!
      Koselig at du vil delta og bli følger :)
      Hørs!

      Slett
  6. Dette vil jeg være med på :) Har fulgt deg lenge, artig blogg :) 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Irene!
      Du får faktisk 6 lodd, ett for å kommenterer + to for å være/bli følger + 3 for å linke tilbake til meg i din egen blogg! Slår på stortromma og gir bort masse lodd - takk for at du er blitt følger og koselig at du legger igjen kommentar. Fortsett gjerne med det! Har lagt meg til som følger hos deg også ;) Vi hørs "nesten-nabo" :)

      Slett
  7. Har fått veldig dilla på heklede grytekluter, og skal faktisk igang med noen nå. Så jeg er med.
    Tar to lodd for følger og kommentar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Inger Johanne!
      Å hekle grytekluter er veldig givende på mange vis :)
      Du blir fort ferdig, du kan leke med farger og det er fine ting å gi bort når som helst og hvor som helst!
      Takk for din deltagelse - og du får 3 lodd av meg - Vi hørs!

      Slett
  8. Gratulerer med fint tall på en koselig blogg...dine håndarbeider setter jeg pris på! Både varierte og flott håndverk!
    Er gjerne med og trekker lodd for kommentar og følger, hjertelig.
    Ha en god dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristin!
      Takk for koselige ord om bloggen, det varmer virkelig! Takk!
      Du får 3 lodd og jeg ønske deg lykke til!
      Klem tilbake!

      Slett
  9. Jeg melder meg til lodd!

    Koselig blogg som jeg leser ofte og har fulgt ca et halvt år.

    Skal bli spennede å se videre håndarbeidsprosjekter!

    hilsen Torill

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Torill!
      Takk for at du følger meg :) Koselig!
      Det blir 3 lodd på deg, og ønsker deg lykke til med dem!

      Slett
  10. Gratulerer med alle besøka !
    Ja, lurer ofte på det same med min blogg, kven er dei alle ??
    Iallfall kjekt.
    Eg likar bloggen din, og er imponert over alt handarbeidet du gjer.
    Er følgar frå før, og kommentar no gir meg vel 2 lodd.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne-Mari!
      Tusen takk - og takk for rosende omtale nå, og flere ganger før - det varmer og gir meg veldig inspirasjon til å fortsette med blogginga :) Og ja, det blir mye håndarbeid når det ligger klart ved go'stolen hele tiden ;)
      Du får 3 lodd av meg 1 for følger og 2 for kommentar :) Lykke til!

      Slett
  11. To lodd på meg☺
    Spennende!!
    Du har en kjempefin blogg, og gjett om du inspirerer!!!!

    Tusen takk for besøk og kommentarer i bloggen min☺

    SvarSlett
  12. Hei LisaM!
    Tusen takk for rosende ord ;) Så bra jeg kan inspirere, for jeg finner også masse inspirasjon ute i blogglandia og sist nettopp hos deg med verandahylla ;)
    Du får 3 lodd (1 for kommentar og 2 for å være følger) Lykke til!

    SvarSlett
  13. Takk for koselig helsing på bloggen min! Vil gjerne vere med i trekning, legger meg til som følger så da blir det vel 2 lodd på meg:) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elin!
      Koselig at du deltar - og du skal få 3 lodd av meg ;)
      Lykke til og velkommen som følger!

      Slett
  14. Hei Ann!
    Du både inspirerer og gleder meg med din blogg. Titter ofte innom for å se hva du holder på med av håndarbeid. Mye spennende og se på. Jeg er ikke så flink til å kommentere men LIKER ofte. ;-)
    Klem fra Anne Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne Berit!
      Koselig å høre at jeg kan være til inspirasjon og glede :) Det gleder meg stort tilbake, og gir meg inspirasjon til å fortsette, helt sant!!
      Du får 2 lodd for kommentaren din her, ønsker deg lykke til "nabo" - klem!

      Slett
  15. Hei Ann Elisabeth
    Det er gøy å følge bloggen din, av flere grunner. Du holder alltid på med noe fint håndarbeid, og så skriver du så lett og ledig og morsomt om litt av hvert. Og ikke minst betyr det noe at vi kjenner hverandre fra skoledagene, og du er en link til ting som skjer i hjemkommunen min.
    Akkurat nå er jeg hjemme en tur for å feire min mors bursdag. Langt på natt sitter jeg i senga og leser blogginnlegg istedet for å sove. "Du ska itte sova bort sumarnatta" som dikteren skrev. Lykke til med trekningen, to lodd til meg. Klem fra Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Laila!
      Kjempekos at du vil delta i min lille "hemmelige gave" og TAKK ! Det er morsomt å blogge, spesielt når du får slike hyggelige tilbakemeldinger ;)
      Du skal få 3 lodd av meg, for du er jo følger også!! ;)
      Lykke til og fortsett med å "ITTE SOVA BORT SUMARNATTA"! Nyt den! Klem!!

      Slett
  16. Du har en veldig trivelig og fin blogg :) prøver å få med alle innleggene du skriver, og koser meg med dem. Stå på videre, du gleder mange av oss gjennom den :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis :) Da skal jeg gi deg 3 lodd til trekkinga i kveld! Lykke til, og tusen takk for rosende ord :)
      Klem!

      Slett
  17. Du har en veldig trivelig og fin blogg :) prøver å få med alle innleggene du skriver, og koser meg med dem. Stå på videre, du gleder mange av oss gjennom den :))

    SvarSlett
  18. Da ble det 3 lodd til på meg mor :) Så nå gjenstår det å se om det er flere som skriver her i løpet av dagen før trekningen :)

    SvarSlett