Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 22. juli 2016

Sommer!

Sommer og sol gjør glade dager!
Alt blir så mye lettere!

Nå står ferien vår for døra, har bare igjen å jobben noen timer.
Vogna er klargjort, og det samme er huset.
Vi gleder oss til late sommerdager og campinglivet
<3


Bildeomtale:
Oppe til venstre: Teststrikking av en t-skjorte til gutt. I Coastgarn.
Midten til venstre: Lørdag 9.juni hadde jeg et lite strikketreff hjemme hos meg. Herlige timer gikk fort unna...

Nederst til venstre: Seine sommerkvelder er det blitt mange av på meg - kryper sjelden til sengs før godt over midnatt. Å sitte ute på verandaen og bare nyte sommernatten er noe av det koseligste jeg vet....

Oppe til høyre: Første helga i juli hadde vi Adrian på besøk. Han er en vilter krabat og er blitt en skikkelig GUTT. Sterk og "tøff" til tider. Merkelig hvor fort de tar etter større unger disse små... Men iblant er han en skikkelig kosegutt og liker godt å sitte på fanget. Mommos barm og valker er myke og gode ;)...hahahaha....

Midten til høyre: Jeg har montert en Mariusjakke for en god venn, og tidligere kollega. Han strikker så fint - ja, for det er en han :) Alt var ferdiggjort av all strikking 
(utenom kant ved glidelås og på hetta) 
ingen sak å montere for andre da :)

Nederst til høyre: 29.juli hadde vi 1 års bryllupsdag
og jeg kjøpte roser til min kjære mann, rosa selvfølgelig, og laget en god middag som jeg serverte i vårt rosa kjøkken. Når han kom hjem hadde også han kjøpt roser, 
Cherise roser 
<3 


Nyt sommeren - det skal vi gjøre!
Vi skal reise litt rundt omkring både i Sverige og Norge,
treffe venner og kjente, og delta på trekkspillfestival m.m.
og kanskje kommer det oppdatering her inne på roterommet mitt underveis?
Tiden 
får 
vise...
Jeg har med så mye garn og pinner, 
broderinger og hekletøy i vogna, 
så blir nok aldri noen kjedelige stunder på meg ;)

Stor klem 
fra 

Ann Elisabeth






4 kommentarer:

  1. Koselige bilder og rapport frå ditt sted! Flink du er som hjelper andre med monteringa. Nyt sommer videre og ha fin tur! Her er det arbeid på meg igjen, men tar ut i sola så snart den kjem fram! Tjolla hopp,tjolla hei!

    SvarSlett
  2. Fine bilder fra hyggelige stunder! Nyt ferien og sommeren det er den beste tiden ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Ønsker deg ein flott ferie og sommar! Så kjekt å lesa ei oppdatering frå deg, rart korleis eit snelletreff kan gje mulighet til å møta fantastisk flotte damer!

    SvarSlett
  4. Det er herleg med fine, varme sommerkvelder, me har hatt nokre av dei her og i det siste. Du er heldig som er i starten på ferien, ønsker deg ein flott ferie og god tur!

    SvarSlett