Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 3. juni 2012

Min søndag har vært så fin!!

Etter frokosten idag dro vi til Hjertegullet m/familie :) som avtalt!

Gjensynsgleden var stor ;)


Og godt å få sitte i armkroken til "Guffen" igjen og se på tv!
*
Jeg fikk overlevert gavene fra turen min i pinsen....
Og Hjertegullet fikk den nye sommerkjolen på - som passet helt flott!




Ble hun ikke fin kanskje?




3 generasjoner 
 <3 <3 <3  
( i nye "Englandsklær" :))




Og "5 om dagen" drikka med Ole Brumm var nok knallgod!
Hun fant selv en flaske til når vi tok kaffen :)

*

Kvelden har jeg tilbrakt hjemme alene. Min kjære er ivei på møte i vetranbil-klubben her i kommunen.
Koser meg med hekling av sengeteppet og tv-titting.

Nå har "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" 
begynt så jeg skal sette meg å se på det!

Kos deg videre denne 3.juni søndagen.
Jeg fyrer i ovn og det regner som om det skulle være høsten ute..

Men vi har lange lyse kvelder likevel ;)

Klem fra 


3 kommentarer:

  1. HjerteGullet er jo bare helskjønn ;))
    Koselig med slike småtroll ;))

    Gleder meg til min "livets dessert" skal serveres hehe Ennå noen år til vil eg tro, men eg har god tid ennå ;))

    KOS deg og ha ei herlig uke ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Nydelige Londonklede !!
    Og kjempesøt lita pie :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem fra en vellykket tur! Så flott at du har kost deg masse, det er det man skal på sånne jenteturer. Men borte bra og hjemme best!
    Det lille hjertegullet har virkelig fått flott gaver fra turen din, nydelig sommerkjole.
    Kos deg videre med kvelden og uken.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett