Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 2. januar 2012

Gjør ting....

....jeg ikke kan. Her i høst ble jeg kontaktet av ei dame, som lurte på om det gikk an å redde stumpene av bunadskjorta til dattera? La meg se den så skal jeg se hva jeg kan få gjort sa jeg ...
(Glemte selvsagt å ta før-bilde ... hrmf..)
Den var helt ødelagt og utslitt i "blonden" ned mot hånda.


Men nå har jeg sydd og heklet ny blonde, som duger så lenge skjorta holder i sømmene. For den er reparert både her og der skjønner du. Og flekker som ikke går bort....huff.... 
Lite lystig jobb å arbeide på ei skjorte som for meg og min smak var klar for .... ja, rett og slett søppla! 
Ærlighet varer lengst vet jeg!
 Men nå er DEN fiksa akkurat som oppdragsgiveren vill, så da får vi si oss fornøyde....

*

Fornøyd ble jeg i alle fall i går kveld når dette broderiet var ferdig! 
Det har vært ett koselig romjulshåndarbeid :)
Mangler bare monteringen, men har som mål å ta hele kurven med montering av diverse broderier frem sammen med symaskinen...tror jeg.....
Symaskinen og meg har ikke det store vennskapet av en eller annen merkelig grunn.....
Synes det er morsomt bare jeg kommer igang, men det er ett ork å begynne liksom...
Kanskje hadde det vært lurt å hatt ett rom hvor den kunne stå fremme?
Egentlig tror jeg det kan være løsningen for meg!
Ett eget hobbyrom!
Åååååå - Det hadde vært noe!!!

Kanskje kommer det ett bilde her om ikke så lenge av nettopp det?
Jeg har en plan! Som Egon Olsen sa...

*
Er sliten nå, så jeg takker for meg og ønsker alle der ute en riktig god natt!
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar