Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 20. januar 2012

HELG!!!

Endelig fredag!
Og vi har hatt en koselig kveld her i heimen.
Min kjære hadde laget ferdig pizzaen til jeg kom hjem fra jobben ved 17-tiden.
Det smakte fortreffelig :)


Fredagene er det såååå godt å bare tilbringe i godstolen.
Riktig nyyyyyte at det er helg!

*

Og attpåtil var det håndballkamp på tv, og den ville vi jo ikke gå glipp av.
"Tap og vinn med samme sinn"
Norge ramlet ned og ut av EM drømmen - men sånn er det noen ganger... Bedre var ikke gutta nå!!

.....men Slovenia spilte da litt merkelig håndball egentlig i kampen mo Island.....
Synes du også det?
Fair Play kalte noen av dem det!
Ikke helt det jeg forbinder med Fair Play, men gjort er gjort!
Og spilt er spilt.....

EREVIK var i allefall rågod i kveld!!!!
Hvilke redninger han hadde!!!!

*

Når jeg har slike TVkvelder, så er ikke strikkinga mi langt unna.
Strikkepinnene har gått jevnt her hele kvelden ;)



Strikker på en rød dukke-kjole som skal i "babyborn-garderoben" til Hjertegullet. 
Morsomt å strikke disse små dukkeplaggene - det går jo så fort!
Kommer bilde av den i morgen!!!

Ønsker alle mine lesere en riktig
GOD HELG

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar