Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 17. januar 2012

Ungdomsminner...

...fra sist på 70 tallet og først på 80 tallet er det jeg skal blogge om ikveld :)

*
Fant bøkene igjen på rommet som jeg holder på å pusse opp.
Her har jeg skrevet inn sanger selv for hånd, ved å lytte og stoppe kassetter ;)))

Det var flere rundt meg her som gjorde det samme, og når vi møttes byttet vi i sanger og pop-bilder som vi ønsket oss og ikke hadde :D
Morsomt å tenke tilbake på...


Det er historier og dikt fra ett stormforelsket pikehjerte ...og oftest gikk det helt galt! ;)
Rart å lese hva jeg hadde på hjertet som "fjortis"....

Noe leit.
Noe trist.
Noe godt.
Noe vondt.
Noe morsomt.


Her er den ene boken.
Fylt opp med sanger fra datidens pop-ikoner i Norge. 
Her skimtes Jan Teigen og "Mil etter mil" blant annet!
Limt inn fra "Det Nye" mener jeg å huske, og sikkert andre ukeblader som mamma hadde. 
Tror "Hjemmet" hadde slike sangtekster på sine "ungdomsider" også...
Samlet du på slike?



Hvem husker ikke farsotten med Geir Børresen og "Smurfene"?
Kunne de fleste "Smurfesangene" utenat tror jeg :D


Det er en hel haug også som ikke ble limt inn eller byttet bort...
Jeg har ikke hjerte til å kaste dette!
Det er morsomme minner fra en svunnen tid...
*

Har du tatt vare på noe fra din ungdomstid som vekker minner?

*

Nyt siste rest av tirsdagskvelden!

Klem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar