Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 23. januar 2014

Vinsokker vakre!

Nå er vinsokkene mine ferdige!
Husker du at jeg fortalte jeg var dypt forelsket for noen uker tilbake?
Her er resultatet av den forelskelsen ;)

De er så lekre,
og jeg har kost meg for hver maske jeg har strikket på dem!



Jeg brukte Nordlys fra Viking og Silja.
Pinne nr 2.5.



Klar for et lite bilderas?




















...til og med under foten er det lekre deltaljer...








Blir nesten litt på druen av disse sokkene 

haha...

:)





Ønsker du å strikke deg Hilde's Vinsokker også, så kommer du rett til 
Ravelry og mønsteret hennes HER

En ren nytelse både å ha dem på og se på dem!

Koselig strikkekveld ønskes dere alle!

Klem fra
den litt rosasjatterte

Ann Elisabeth





20 kommentarer:

  1. Aud Johanne Bergersen23. januar 2014 kl. 18:00

    Så flotte de sokkene ble. Jeg har kjøpt mønsteret,men hadde litt for mange ufoer som måtte gjøres ferdig først. Gleder meg til å ta fatt på disse. Ha en flott dag. Klem <3

    SvarSlett
  2. Herlig, de var lekre! Sånne vil jeg også ha så takk for link :)
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, for et kunstverk, nydelige sokker !

    SvarSlett
  4. Fine lester! Måtte kjøpe mønsteret jeg også! ;-) Takk for link!!

    SvarSlett
  5. Nydelig sokker som får meg til å tenke på rosèvin:-)
    Trivelig blogg, titter nok innom en annen gang også.

    SvarSlett
  6. Helt nydelige strømper, du det der nordlysgarnet er virkelig flott i mønster. Søte farger og tusen takk for link til oppskriften. Den blir jeg ganske så sikkert å strikke en gang, når jeg får tid...En har jo bare to hender - men skulle mange ganger ønske man hadde flere... tji hi--ha en fin helg om vi ikke blogges. :-)

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig ble de. Flinke du.
    Klem

    SvarSlett
  8. For en lekker farge du har strikket dem i :)
    Nydelig ble dem.

    SvarSlett
  9. De sokkene er rene kunstverket! Du snakker om sokkeball-sokker! Det er flere som tenker at det er rosevin på flaska.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Superfine!:) Og for en jobb! Jeg er imponert!

    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  11. wow så lekre de ble. Kan forstå den dype forelskelsen der ja :-). Tror kanskje jeg må ha en plan på et få strikket meg sånne jeg også.

    Ønsker dere en god helg.

    Klem

    SvarSlett
  12. Ikke rart du ble forelsket. Nydelige sokker og mye arbeid ligger nok bak dette.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  13. Så flotte :) Jeg har akkurat begynt på disse selv, og jeg lurer på om det holdt med et nøste Nordlys? Strikker på pinner nr 3 fordi jeg strikker litt fast, men vil hlest unngå å få for lite garn, f.eks på lørdag kveld... Alle strikkeres mareritt, å måtte vente helt til mandag med å fortsette ;)

    SvarSlett
  14. Hei! Bedre sent enn aldre ;) 1 nøste nordlys er nok! Lykke til

    SvarSlett
  15. Hehe, ingen fare, jeg strikket videre, og det ble nok Nordlys :) Neste par skal strikkes i Silja og på pinner nr. 2,5, disse første ble litt store når jeg brukte nr 3, men de er så morsomme å strikke at det ikke gjør noe å strikke dem igjen ;)

    SvarSlett
  16. Disse er kjempefine. Men linken til mønsteret er ikke tilgjengelig lengre. Noen som vet hvor jeg får tak i mønsteret. Har såååå lyst til å strikke disse👍👍

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Forsøkte linken og jeg kom rett til oppskriften....
      Skjønner ikke hva som er feil.
      under her ser du at jeg forsøkte å legge inn både lin og bloggadressen til Hilde F. Aas - men det ble ikke "trykk-bart" ...
      Håper du finne hennes blogg - adressen dit er i alle fall :
      http://hilde-aas.blogspot.no/

      Klem fra Ann Elisabeth som ønsker deg ei god helg!

      Slett