Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 27. januar 2012

Nålputer!

For en del år tilbake så jeg noen nålputer inne på en eller annen håndarbeidsblogg jeg var "tyv-titter" på. 
Ikke la jeg igjen noen kommentarer... torde ikke....haha...
Ikke hadde jeg blogg selv... torde ikke....haha...
Jeg bare sugde "håndarbeidsnæring" ut av alle jeg tittet innom....
Noen som husker de ble tomme ? ? ?

(Kjenner nesten jeg er flau nå... hehe...)

Men så inspirert jeg ble!!!!!!
Og sååååå forelsket som jeg ble i disse nålputene!






Jeg selger dem på "Optimisten" som er en "butikk" for oss som gjør håndverk her i kommunen.
Vi er nær 100 leverandører!
Og i kommunen vår bor det kun ca 14oo mennesker!

Butikken drives på dugnad, har åpent hver dag i uken + lørdager. 
I juli mnd har vi også søndagsåpent :)

Den eldste som leverer varer der er vel 83 år og yngste ca 13 kanskje!
Jeg har tatt på meg noen lørdagsvakter på denne butikken, og skal ivei neste helg.
Derfor lager jeg nå opp litt nålputer som jeg skal ha med dit!
Og som jeg sa før, disse nålputene går det mange av:)
Morsomt!!

Jeg takk og bukker for ideen og inspirasjonen jeg fikk!

 Ønsker dere alle en fin helg!


God klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar