Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 6. november 2013

Bli med på FEIRING og GI BORT!

NÅ skal det FEIRES!!

Jeg lovet ved 50 tusen besøk at det skulle feires,
men brått var det blitt masse besøk,
og det hele ble utsatt til 60 tusen besøk 
Og det er godt over det også nå!!

61 759 besøk på to års blogging!!!!
og 
55 følgere 
pr skrivende stund!

HURRA!!!!!!

DET feirer jeg nå, 
og du har mulighet til å bli en av 
3 heldige vinnere :)


1.premie er Himalaya Silk , 100 gr håndspunnet + hemmelighet!
2.premie er 2 nøster Sterk + hemmelighet!
3.premie er 2 nøster Mirasol + hemmelighet!

*

Regler  for å delta på FEIRINGEN er følgende :


1 lodd - hvis du er/blir min følger her på bloggen min!

1 lodd - hvis du har lagt meg til din egen bloggliste/bloggroll!

2 lodd - hvis du skriver om feiringen min i din egen blogg til dine lesere!

1 lodd - hvis du kommenterer dette innlegget :)


*

Her har du altså muligheter på hele 5 stk lodd  :)

Håper premiene er noe som frister dere til å delta,
og noen hemmeligheter vil jeg ha rundt premiene....!!


Trekning er onsdag 20.november 2013 :)

Jeg gleder meg!!! 

*

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg har fått av dere 
siden jeg startet bloggingen i oktober 2011!

Dere som legger igjen noen ord er en STOR årsak til at jeg fortsatt blogger :)
for det er jo SÅ artig at noen følger med
på hva jeg driver med her inne!

Dere er så søte og gode!!!


KJEMPEKLEM 
FRA 

ANN ELISABETH


23 kommentarer:

  1. Hei å hå, ja jeg vil gjerne være med på dette med så fine gaver og en så flott blogg så hiver jeg meg med med det samme og tar i første omgangen 3 lodd og ser etterhvert om jeg lager et innlegg om dette... :-) spennende!
    Da får jeg bare krysse mine fingre.
    Gratulerer med mange følgere til deg, det er morsomt da det blir mange som leser bloggen :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!! Ja, det vil jeg selvfølgelig være med på å feire!!!
    3 lodd til meg (følger, bloggrull og kommentar)
    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer.
    1 lykkelodd til meg takk,

    ESB

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Så flott med mange besøk! Eg vil gjerne vera med å feira og tar 3 lodd, eg er følger og har lagt deg i lista mi + kommentar. Kanskje det blir eit blogginnlegg seinere.

    SvarSlett
  5. Gratulerer!!
    Så flotte premier, dette må jeg være med på.
    3 lodd på meg. Jeg er følger, du ligger i lista mi og kommentar.
    Ha en fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer. På din blogg er vi mange som er innom, mye inspirasjon å hente og masse fint å kikke på. Stå på 😊
    3 lodd til meg.

    SvarSlett
  7. Ja det må jeg være med på. Tar 3 lodder og håper på full klaff. Nydelige premier.
    Klemz

    SvarSlett
  8. Hei og hopp!! Eller bare hei....hehehe. Gratulerer med jubileet,så koselig da :) Og mange takk for hyggelige kommentarer hos meg, det gledes! Jeg har forresten nevnt ditt jubileum i mitt siste innlegg :) Du har en blogg som gir masse inspirasjon og glede.
    Lykke til med mange flere besøk, jeg kommer snart igjen! God helg!

    SvarSlett
  9. Jeg fant bloggen din via Marianne. Nå har jeg kikka litt på hva du lager og er imponert. Ikke noe vente med å bli følger hos deg! Nydelig babyjakke du har strikka! Gratulerer med jubileum! Så enig med deg: Kjekt med kommentarer på innleggene. Jeg har linka fra bloggen min, og mener jeg har gjort meg fortjent til 5 lodd.
    Kjempefine premier!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggjubileum! Jeg havnet her inne via-via, koselig blogg og masse fint du lager! Har lagt meg til som følger :) God helg!

    SvarSlett
  11. Kom over bloggen din via en annen blogg, og her var det mye interessant så denne må jeg bare følge. Har også lagt deg til i min bloggliste og som følger, så nå kommer jeg nok stadig innom her :-)
    Det skulle bli 3 lodd det.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange besøk og følgarar.
    Det er ikkje rart at så mange er innom den fine bloggen din
    med alt det flotte handarbeidet.
    Eg vil gjerne delta med 5 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med masse besøk i blogg din, jeg kommer veldig gjerne også.
    Det vil jeg være med... selvfølgerlig. Ha en deilig søndag.

    SvarSlett
  14. Hei, så fine premier du har, klart jeg vil følge bloggen din :) Gratulerer med mange lesere, hilsen og klem fra Beth Jeg tar gjerne 3 lodd.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med jubileum :) Eg blir gjerne med og har lagt meg til som følgar. Då blir det vel to lodd.

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye! :)
    Jeg blir gjerne med å feirer. Hadde tenkt å bli følger, men kommer tilbake.. Det ser ut som det er noe feil hos Blogger for tiden. (Jeg kan ikke se dine følgere og ikke legge meg til som følger.) Du er nå i min bloggrull/-liste, og jeg har linket bildet i min sidebar, og skrevet denne kommentaren. ;)
    Ha en kreativ dag! :)

    SvarSlett
  17. My family mem&X62;&X65;rs al&X77;ayѕ say tha&X74; Ι am
    wasting my ti&X6D;e herе аt net, b&X75;t I know I
    am getti&X6e;g exper&X69;encе &X65;&X76;ery day by read&X69;ng t&X68;еs
    fas&X74;іdiοus articles.

    My webpage ... learn Spanish quick appetizer ideas

    SvarSlett
  18. Jeg krysser fingrene med 2 lodd og gleder meg til å følge deg videre.
    Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  19. Flotte præmier - jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  20. Gratulerer med feiring. Dette har eg lyst å vere med på 3 lodd for følgar, bloggrull og kommentar.

    SvarSlett
  21. Gratulerer med feiring! Jeg er med og trekker to lodd:)

    SvarSlett
  22. Inspirerende blogg og herlige premier:-) 1 lodd på meg.
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  23. Henger meg på på "tampen" og tar 3 lodd.
    Skjønner godt at du har mange besøkende. Du har så utrolig mye fint å vise!
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett