Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 18. mars 2012

Påskekule og påskehare!

Da er Helene Harefrøken ferdig :)
Og hun har fått den nye genseren sin på seg også!


*


Og hun er "lyse,lyse rød på snuten"... :)
Ser i boka at de har brukt svart, men jeg hadde så lyst på ROSA!
Fornøyd selv, og det er vel det viktigste?

*

En påskekule har også sett dagens lys idag.
Tenkte jeg skulle prøve å lage noen sånne til påskebasaren her i grenda neste helg :)

*
Ellers så har vi vært på "opp-pussings-befaring" hos en kollega av meg idag.
Stort og flott blir det - helt superflinke er dem!!
Vi fikk også formiddagskaffe før vi reiste over grensen en tur 
for å kjøpe både nyttig og unyttige varer.

Kom hjem i tiden slik at vi fikk med oss Bjørgen som gikk i mål og vant hele verdenscup'n.
Litt av ei dame det gitt!!
Men den som har imponert mest i Falun må vel være Weng?
Vårt skihåp om noen år spår jeg ;)

*
Nå er det snart natta her i huset.
Ny arbeidsuke står for døren, og jeg skal en tur til legen først på morran....
Spent på hva utfallet blir der.
Tror jeg skal prøve meg i full jobb igjen for å sjekke hvordan kroppen reagerer,
men får vel høre hva legen mener også.
Vi blir nok enige tenker jeg...

Ha ei super uke :D

klem fra

4 kommentarer:

  1. Kaniner er vel for søren meg ROSA på snuten og ikkje svart? SØT ble hun iallefall!

    EG må seriøst få "tid" til å strikke noen påskekuler vel!?? Men eg er så annige på den genseren og tunikaen eg holder på med......for ikkje å snakke om den tunikaen og genseren som ligger i puffen her-dvs 4 nokså store prosjekt som eg ville hatt på meg i går!!!! Akk for et vanskelig liv hehe NOT!

    KOS deg og ha ei flott uke!
    Ps:Lykke til hos legen ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner påskestemningen kommer sigende mer og mer :) Tror jeg må gjøre noe med det.. Hadde egentlig tenkt å styre helt unna alle disse temabøkene til Arne & Carlos. Selv om jeg er stor fan av mye av det de har designet, jeg har blant annet stikket en drøss av luene deres, så sitter det litt langt inne å hive seg på bølgen. Men kjenner at jeg er iferd med å bli svak.. de påskeharene er jo bare så fine!!!

    Klem :D

    SvarSlett
  3. Så flott Helene Harefrøken med rosa snute! Og påskekula var kul!
    Håper det gikk bra hos legen!
    Ha en koselig kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Kjempesøt påskehare! Fint med rosa snute, det likte jeg.
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett