Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 24. mars 2012

Helg!

Denne uka har gått fort - det har vært noe hver kveld.
Torsdag kveld måtte jeg melde pass og holde meg hjemme med magen min,
men ellers har det gått ganske så greit.


Nå er det sent lørdag kveld og vi er hjemme igjen etter en 
lørdagsettermiddag/kveld sammen med Hjertegullet m/fam.

Hun er vår skjønneste skatt!!

Når vi ankom måtte hun ta en runde ute på egenhånd.
Hun og faren hadde akkurat kommet hjem også.
Hun går som om hun ikke skulle ha gjort annet nå :)


Når vi etterhvert kom inn stekte jeg opp masse vaffler og DET var snaskens.
Gikk ned på høykant - både av liten og stor!


Jeg var så heldig å fikk overvære badinga før vi reiste hjem!
Det kom frem forskjellige frisyrer 
når mamman 
sjamponerte håret 
:D


Et skikkelig sjarmtroll er hun!
Det skjønneste trollet som finnes på jord ;)

*

På håndarbeidsfronten er det ikke så mye som har skjedd denne uken....
Det har gått i produksjon av påskeegg til basaren i morgen kveld.
*
I morgen blir det baking (også til basaren og bevertningen)
 og forhåpentligvis får jeg tid til litt brodering av bunadskjorte igjen!
*

HA EI FORTSATT FIN HELG!

....OG DU!!

HUSK Å FLYTTE KLOKKEN EN TIME FREM!

Vi går mot lysere tider!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar