Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 17. mars 2012

Påskeforberedelser.....

....her i huset nå!
Ble nok en smule inspirert av pakken jeg fikk igår... :)
Nå har jeg funnet frem boka jeg kjøpte meg for litt siden!


Og jeg har funnet frem til oppskriften for påskeharen :)


En koselig lørdag ble det for meg når jeg kunne pusle med dette
selv om jeg våknet med vond mage igjen...
Påskeharen reddet dagen min ;)

 
 Og de nye duppedittene mine er tatt i bruk også! 
Ganske mye søtere å se på, enn de vanlige sikkerhetsnålene, som jeg har brukt i mange år :D
Liker de NYE så godt!!!


Og Vibbedilla's produkt for å "verne" om de spisse strikkepinnene ble utprøvd..
( Ser du ! - jeg skjønte hva du mente  :DD )
Nå skal jeg begynne på arm nr 2 her - spennende å se hvordan haren blir til slutt!
Hvilket uttrykk den får osv...

*

Og jada, de gule/grønne pjona votta er ferdige, men tenkte å "tove" dem littebittegrann for hånd, slik at de får litt mer/enda bedre passform... 
Det er ikke gjort enda...
Følg med - det blir nok blogget om det ...;)

*
Du får kose deg videre på lørdagskvelden!
Det skal jeg - med påskeharen min!

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Hehe kjekt å se at du skjønte det ;))

    Tror eg må ta å lage flere for NÅ er eg tom;))
    Kjenner eg har lyst på en slik kanin eg og, mulig en blir født I Påsken? Hmm mye mulig ;))

    KOS deg og ha ein herlige kveld ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Sånne "duppeditter" har jeg ikke skaffet meg enda...så her sitter nå jeg med mine sikkerhetsnåler!
    Så godt at haren reddet dagen din...håper du er frisk nå!
    Skjønner ikke helt den "innretningen" til pinnene, såpass skjønner jeg at de skal brukes når man legger fra seg strikketøyet...men sitter de fast inni hver sin "kopp" da?
    Ikke lange tiden igjen til vi igjen kan nyte påsken...og lysere tider.
    Ha en fortsatt god søndag...og nyt uka!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett