Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 10. mars 2012

Har vært ute...

...på leting etter energi til kropp og sjel i solen idag og tok noen bilder :)


Det er vel dette som kalles "lettskyet"?


Det formelig rant i kanten av veien.


Kan du se og høre det? :)


Nyperosene samler krefter igjen i vårsola :)


Og i fuglekassa i hagen vår er det vår-forberedelser!
HERLIG!


Nå har jeg pakket inn gaven til 50 års-jubilanten ikveld..
Og jeg valgte ut denne til henne ifra "gave-haugen" min ;)


En liten brikke i neversøm!
DET tror jeg er noe hun ikke har ;)

Ha en fin lørdag!

Klem fra 

1 kommentar:

  1. Så utrolig fin gave den 50 -årsjubilanten får fra deg...håndarbeid kan vi like som gaver. Neversøm, hva er det?
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett