Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 27. mars 2012

Fritidsproblemer?

Iallefall ikke her i heimen!

Og i går kveld hadde vi sangøvelse!
I morgen kveld skal trekkspillklubben og toradergruppa jeg er med i underholde 
på en hyggekveld som pensjonistene i kommunen vår arrangerer.
Torsdag kveld reiser jeg til min datter med fam og ligger over der for
Leah går på penicilin-kur pga streptokokker,
og fredag skal min datter ha sin halvårsprøve som helsefagarbeider-lærling.
Så jeg har tatt ut avspasering, slik at jeg kan passe Leah den dagen!
Hun er allerede bedre idag, så det går nok greit :)
men det er ikke morsomt når de små er syke.... stakkars...

Fredag ettermiddag skal jeg pynte bløtkake, for på lørdag er det kalas :)))
Og lørdag på dagen har jeg vakt på "Optimisten" igjen! 

Da tenker jeg go'stolen er god å finne igjen på søndag igjen jeg!!

Bilde av go'stolen(e) fra nyttårshelga..
Leah "nyter livet" sammen med gudfar <3
*
I kveld var "almanakkene" våre helt tomme, så vi har rett og slett inntatt go'stolene og blitt der hele kvelden :)
Magen min har ikke vært noe god idag - og er det ikke nå heller, så jeg får se hva jeg gjør i morgen tidlig...
Om jeg reiser på jobb eller ikke...
Nå roper senga på meg!

Godnattaklem 
fra

1 kommentar:

  1. Syns at jeg har mye og gjøre, men det skjønner jeg, du er ikke akkurat arbeidsledig du heller!
    Den lille skjønne Leah ser ut som ei dukke der hun sitter...og jeg kan tenke meg det er stas å passe henne, selv med streptokokker i kroppen!
    Ha en koselig "pass", og god kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett