Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 7. mars 2012

Elg-pute!

Kom godt igang med elg-puta på kvinnemøtet igår kveld :)
Brodering av bunadskjorte passer liksom ikke på slike møter - hvor mat, skravling, mat, kaker og latter er
hovedingredienser!
Så da er det veldig kjekt med litt enkel strikking.


*


Mønsteret er fra boka "Strikkelyst" og jeg bruker garnet Iglo soft på pinne nr 8...
(ikke så rart det går fort unna ... haha )

Gleder meg til å gjøre den ferdig og få overlevere den til eldstemann som ble 27 for noen dager siden!
Tror ikke han er inne på bloggen min å leser, så derfor tør jeg å blogge om den ;)

*

Lovet dere også å blogge om sengeteppet til dattera som jeg har drevet med noen år! Ja, år!!
Du leste helt riktig...

Her kommer en liten smugtitt - noe ligger oppi den søte lille kurven min....
Den er så kjekk å ta med ut i bilen når jeg er passasjer ;)



*


Oppi der ligger dette...

*

Så får du bare følge med fremover om du vil vite noe mer :)
Det kommer mer om historien bak, rundt og om teppet senere i uka... hehe...
Det hele ble litt mer alvorlig enn opprinnelig ment!
*
Ha en fin onsdagskveld.
Min kjære er i fotoklubben, så nå skal strikkepinnene gå litt jevnt her!
Nyt kvelden du å!

Midtiukaklem fra

3 kommentarer:

  1. Wow så fin pute...og sengeteppet...helt nydelig...for en jobb! Her sliter jeg med for lite timer i døgnet...puhuu...
    Nyt kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Elgputa blir kjempefin. Har strikket den sjøl, og ble veldig fornøyd. Heldig han som får denne i presang ;))

    SvarSlett
  3. Det teppe har eg oppskrifta på, det ligner om ikkje annet, får se når du legger ut mer av det-men LEKKERT det er det!!!
    Den puta var også KUL! Minner meg om at eg har opp til flere puter som kunne trengt noen nye trekk......har jo veldig lyst å strikke da, men eg kommer aldri så langt!

    Nå er eg straks i mål med Viggo, bare noen få striper igjen gitt!
    Satser på at om formen er bra ferdigstilles den i morgen ;))

    KOS deg og ha ei god natt og en fin-fin torsdag ;))

    Klem Vibbedille ;)))

    SvarSlett