Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 9. mars 2012

Lang torsdag

Igår tror jeg at jeg hadde mitt livs lengste torsdag...
Ikke langfredag altså, men langtorsdag!
Omgangssyken inntok kroppen min med voldsom kraft sent onsdag kveld.
Har ikke vært borti noe lignende før...
En liten "betaling" for at jeg var snill på tirsdag kanskje?

Sov meg stort sett igjennom hele gårsdagen, og la meg tidlig for natten og sov frem til kl 6 i dag tidlig.
Tenkte jeg kanskje skulle klare å reise på jobb, men energien manglet på morran, 
så jeg valgte å holde meg hjemme.
Og det var nok en riktig avgjørelse....

*

Elg-puten er klargjort til eldstemann, så det er da blitt gjort noe idag!


Rundt heklet jeg først en runde med fm og til slutt en runde med krepsemasker.


Fornøyd med resultatet!
Nå gjenstår det bare å få pakket den inn :)
og krysse fingrene for at eldstemann liker den!

*

Idag fikk jeg også tatt bilde av denne flotte grønnfinken,som satt i bjørka utenfor kjøkkenvinduet.
*

Litt dårlig bilde av en gråsisik, som koser seg med rester nede på bakken under foringsbrettet :)

 *

Nå skal jeg bare slappe av og nyte fredagskvelden og håpe på at energien kommer tilbake for fullt i morgen,
ettersom vi er bedt i 50-årslag, skulle så gjerne vært med på det!
Vi får se - her tar jeg en dag om gangen...


Nyt helgen - den kommer ALDRI tilbake!

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin elgpute! Får meg til å huske den første genseren jeg strikket da jeg var rundt 16 eller noe, med elger på. Søsteren min byttet den til seg - så den kan ikke ha vært så værst :)
    God helg!:) Håper du får kost deg i bursdag!

    SvarSlett