Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 20. mars 2012

Lag(e)t egg ikveld!!

Så er denne dagen snart over også - og den har vært bra!
Magen fungerer ganske godt for tiden :)
Og da er jeg fornøyd!

Har begynt i 90% jobb etter at jeg var til legen igår.
Han er ikke helt fornøyd med meg (magen) - men lot seg overtale til at jeg måtte få prøve meg og magen min ut litt nå fremover.
Får jeg til skal jeg forsøke full jobb.....
Jeg tar en dag om gangen - så får vi se!
Skal ivei på flere undersøkelser etterhvert - men det er forsåvidt bare positivt føler jeg
for det er trygt for meg at han tar mine smerter og engstelser på alvor....
*
Ikveld har det vært kvinnemøte igjen.
Som alltid trivelig!!!

Vi har en litt spesiell utlodning skal vite:
Alle tar vi med to pakker!
Alle legger 50 kr på bordet!
Alle får 2 pakker tilbake!
Alle er fornøyde!
Smart ikke sant?

I kveld vant jeg dette :


2 flotte gevinster!


*

Og nesten to egg fikk jeg laget... Hehe...
Har så påskestemning om dagen at halve kunne klart seg.
Det må vel være været som har skylda ;)
Verpesjuk i vårværet!! 
Haha...

*

God natt klem fra


1 kommentar:

  1. Det er morsomt med sånne gavebytter... gavene du fikk var kjempeflotte!
    Det var også eggene du har strikka...så sirlig og små!
    Ha en god kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett