Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 8. januar 2012

Søndag hele dagen!

Idag har jeg ikke gjort noen ting av "husmorfornuftig" standard!
Idag har det virkelig bare vært søndag hele dagen ;) 
Det er godt å kjenne at det er forskjell på de forskjellige dagene i uka.
Jeg liker å ha klokka på vekking både lørdag og søndag morgen, for sover jeg for lenge på morran, så får jeg ikke sove om kvelden.
Og jeg liker IKKE å sove bort helga!
Enkelt og greit :)
*
Det første jeg gjorde idag var å rekke opp igjen en god del på ullbuksa  jeg strikker på, 
som du sikkert husker jeg har snakket om...... 
Hadde nok ikke helt hodet med meg igår kveld når jeg skulle sette sammen beina og begynne viderere oppover buksa.
For jeg hadde tatt ut masker, istedenfor å ta inn!
Da var det ikke mye annet å gjøre enn å rekke opp igjen 
Rett skal være rett!
*
Etterpå tok jeg ergometersykkelen min fatt, som vi kjøpte oss for drøyt ett år siden.
Det ble syklet noen kilometer og etterpå fikk magemusklene sin omgang med styrketrening...
Det trengs!
Da kan jeg med god samvittighet sitte i ro å gjøre håndarbeid resten av dagen..
:)))))
For det er bare det jeg har gjort.
Pluss at jeg tok fatt mitt lille rosa digitale kamera da!
 (...for min kjære var dratt ut av huset med speilreflekskameraet på sitt eget lille oppdrag... ) 

Fuglene utenfor kjøkkenvinduet fascinerer meg veldig!



Det er ikke så mange idag som har ett kjøkken uten oppvaskmaskin, men det har jeg.
Jeg liker å stå å vaske opp og rydde inne på kjøkkenet.
Som regel kokkelerer min kjære der inne og jeg tar oppvasken.

 Her er utsikten min når jeg står ved oppvaskkummen.....
Er det noe rart jeg liker å vaske opp for hånd?


Og nedenfor vinduet er foringsplassen som jeg nevnte for noen dager siden!
Dit kommer det fugler selv om jeg står på andre siden av vinduet og bråker med mitt :)
Ikke er det noe heft å åpne vinduet for å gi fuglene litt frø eller tørt brød heller!
(eller rester av uoppspiste julekaker uti feb/mars)

*

Fortsatt god søndag fra 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar