Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 5. januar 2012

Fotografering......

...er kjempemorsomt! 
Fikk smaken på det i høst når vi hadde vår 14.dagers høstferie til Finnskogen. 
Da var digitalkameraet, som jeg fikk til jul for 1 år siden, med meg overalt.
Dette la min kjære merke til, og nå like før jul fant han ut at han skulle fornye sitt speilreflekskamera
som han har hatt siden mars i fjor (!) ... 
Han er blitt superflink til å fotografere, og begynner å stille strenge krav både til seg selv og fotoutstyret sitt...
Så idag ringte han og bestilte sitt nye speilreflekskamera :)))
Dermed så "eier" jeg hans gamle, og overtok det allerede idag ... hahaha.... før han har fått det nye!
Jada, er nok litt bortskjemt, det er fordi han er så glad i meg og jeg er så glad i han <3
*
Så da skjønner du sikkert allerede nå hva jeg har gjort idag :)
Jepp - her kommer en del foto:

 Flaggspett

 Kjøttmeis

 Dompap

Spettmeis
*
Vi har ett yrende fugleliv rundt og utenfor huset.
Min kjære er flink til å fore dem og passe på at de har nok å spise på hele vinteren.
Utenfor kjøkkenvinduet ordnet han (etter mitt ønske) ett foringsbrett rett nedenfor vinduet på huset. 
Dermed er det bare å ta opp vinduet å ha ut frø, gammelt brød m.m.
Foran huset, ved utejuletreet, står det nye fuglehuset som vi fikk i julegave av ett kjært vennepar av oss.
Koselig at fuglene syntes det nye huset var "ålreit" også, ikke sant? ;)
*
Dermed så var det flere fine "modeller" for meg å ta av idag!
Og etter en tur ute for å fotografere,og mørket kom, så fant jeg diverse saker og ting inne jeg kunne fotografere...
*
Blant annet diverse broderte julebilder jeg har laget selv, som skal få være fremme til neste helg sånn ca...








*
På håndarbeidsfronten begynte jeg igår kveld på ei rosa ullbukse til Hjertegullet, etter at jeg forespurte mammaen om det trengtes eller ei....
Og jada, hun tok gladelig imot strikket "snekkerbukse-lignende" til Hjertegullet som går hadde sin første dag i barnehagen. 
Da kan det være greit å ha noe varmt under dressen når man skal være ute å leke i snøen etterhvert.
(Ikke for at jeg tror hun mangler varme klær, det er mer for at jeg hadde veldig lyst på å strikke noe til henne igjen....
lenge siden sist ...)
Bilde av den kommer bare jeg er ferdig med den ;)

*
Da får dette bli dagens blogginnlegg.
Kommer nok tilbake om ikke så lenge med ett nytt.
*

Klem fra




1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar!! Alltid morsomt med nytt kamera når man er i denne "bransjen";))..og nydelige bilder!

    SvarSlett