Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 7. januar 2012

Lørdagsvask av julehuset...

I dag tidlig vasket jeg alle gulv og tørket litt støv rundt omkring i huset. 
Har sett og lest at det er flere som har "vasket ut julen" alt.
Noen begynte allerede 1.nyttårsdag (!) og noen har tatt den unna utover uka som gikk.....
Kjære leser av bloggen min:
Liker du IKKE å lese og se mer om jul så anbefaler jeg deg å la være å lese noe mer og IKKE se på noen av bildene mine!
*
Sukk....
Jeg er nok litt annerledes enn mange andre... 
For jeg gruer meg hvert år for å fjerne unna all den koselige røde julepynten som jeg har satt frem...
Så jeg lar det stå en uke til :D

20.dag jul er neste fredag, og da skal jeg mote meg opp til å ta det vekk og bytte ut med lysere stoffer i gardiner, duker, lys osv... på lørdag!


Kjøkkenvinduet vårt i "julestasen" sin....


 Juleposten på kjøkkenveggen er "stinn" av koselige julehilsener fra fjern og nær...
Dem skal jeg lese igjennom en gang til før jeg legger de vekk!


Og gammelnissen med den yngre nissevennen sin skuer utover stuen
 og passer på at gulvene ble vasket ordentlig, også idag ;)


Forskjellige smånisser står nyvaskede rundt omkring i huset...
Jeg er så glad i nisser, men det tror jeg at jeg har nevnt før her inne!


Og her er noe av utsikten jeg har fra go'stolen min ikveld.

Er du fremdeles med meg her og har lest helt hit så lurer jeg på om du har ryddet ut julen?
Eller er du som meg og holder litt fast i den utover i mørke januar mnd?

Nå er det tv-kveld her, herlige Linda Eide er snart på skjermen igjen, noe jeg liker veldig godt!!
Og jeg skal fortsette med å strikke på ullbuksa.....
*

Klem fra ei som enda nyter julens farger  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar