Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 25. januar 2012

Imponert

Endelig hjemme etter en lang dag :)
Jobbdagen er gjennomført!
Og mitt første møte som leder i menighetsrådet er gjennomført....
Tror det gikk bra :)

Og det var godt å sette seg i go'stolen nå ja!

*

Er egentlig veldig imponert her jeg sitter, og nå skal jeg fortelle hvorfor!

Mandag (23. januar) på formiddagen tok jeg og bestilte 2 stk bøker som heter "Selbuvotten" på Haugen Bok sin nettside.



Den ene ville en god venninne av meg ha, om jeg kunne bestille for henne, da hun ikke er så kyndig på nettet, og da slengte jeg like så godt til og bestilte 2 bøker.
Det er jo morsdag snart, og min kjære "svigermor" som jeg til vanlig kaller Mor, skal få den andre!

For det første elsker hun bøker og for det andre elsker hun strikking....
Da er vel en bok som "Selbuvotten" ett skikkelig blinkskudd tenker jeg!!!!
Og ettersom vi skal nedover til Kongsvinger allerede til helgen, 
så tenkte jeg hun kunne få min (som ikke er brukt enda, kun bladd litt i ...hehe...).....


Men ALLEREDE idag, onsdag 25.januar, var bøkene fremme hos meg pr post!
Det kaller jeg hurtig levering og god service på høyt plan!!!!!

I morgen skal jeg pakke inn boken til mor, og levere den andre boken til min gode venninne. 
Hun kommer til å bli skikkelig overrasket over å få boken allerede!
*
Forrige fredag i avisen "Nationen" stod det om Haugen Bok faktisk.
Skjønner godt at den butikken har nettsalg-suksess!


ALL ÆRE OG HONNØR TIL FAMILIEBEDRIFTEN HAUGEN BOK!

Dem kommer jeg til å bruk mye fremover kjenner jeg
og anbefaler dem på det varmeste!


Bok-klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar