Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 21. januar 2012

God formiddag!

Kaldt idag!
- 20 når jeg stod opp ved 07:30 idag.
Vedovnen durer godt her nå, og gir god varme.
Godt at min kjære ordner masse med ved til oss!
*
Idag har jeg kun gjort håndarbeid så langt.
Kom langt på babybornkjolen igår, og måtte bare gjøre den ferdig nå på morningen.
Fylte opp kaffekoppen og la innpå ett par gode bjørkevedkubber og lot strikkepinnene gå sin gang.
Her er det ferdige produktet!

 Tok og gjorde noen få forenklinger, pga at jeg bruker restegarn og ikke var helt sikker på om det var nok.
Men resultatet ble bra likevel synes jeg ;)
Det er faktisk to typer rødt garn her, men DET er det ingen som ser tror jeg!
Bare jeg som vet det - thihi....


 En hvit hjerteknapp passet bra på denne!


Og er er bilde av den rosa buksa som var ferdig men ikke dampet.
Nå henger dem så fint her, og jeg kjenner jeg gleder meg til Hjertegullet blir stor nok til å holde på med dukkene sine.
 :D

Nei, nå skriker oppvaskkummen etter meg!
Det ble ikke gjort en tøddel på kjøkkenet igår kveld......
Det er på tide å "leke" litt husmor før jeg setter meg til foran TV og ser på sportssendingene.
Da blir det strikking igjen!
Ha en herlig lørdag alle mine blogglesere
Kanskje kommer det ett blogginnlegg til utpå kvelden fra meg ;)

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar