Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 29. januar 2012

BIL-strikking

Denne helgen har vi vært til Kongsvinger.
Vi reiste nedover først lørdag morgen, for fredag kveld bestod bare av masse snø og blåst....
Lite trivelig vær å kjøre i!!

De 3 timene i bilen (en vei) ble utnyttet godt av en håndarbeidsnarkoman skal vite! 
6 TIMERS strikking gir selvsagt resultater ;)

(Har som regel med meg garn for EN HEL UKE, men det sier jeg ikke høyt til alle ;)))
Kjedelig å gå tomt iallefall i løpet av ett døgn!!!)


Ett sitteunderlag er snart ferdig strikket!
*
Det ble laget ett til i helga, som i fargen ble påskeinspierert...
 Skal blogge dem begge to, bare de er ferdig tovet!
Fikk også heklet klart 4 stk nålputer, men de er ikke blitt montert enda...
*
Sitteunderlaget var en kjekk BIL-strikking (som økte raskt) samtidig som jeg satt og så meg rundt omkring for evt å oppdage noe jeg vil fotografere underveis....



Jeg syntes disse var så sjarmerende og "gammeldagse" på ett vis...
Her har veden allerede varmet NOEN en runde eller to :)

*

På vei hjem idag ble det en stopp i Søre Osen hos våre kjære!
Og Hjertegullet ble foreviget i diverse positurer som vanlig er når vi treffes ;)



Det var nybakt sjokoladekake til kaffen når vi ankom, som smakte aldeles nydelig, og mommo delte gjerne med Hjertegullet sitt!



"Hm.... Guffen gikk inn døra her, da står jeg bare her og venter litt på han".....



...for idag var hun "bare guffen-jente"...... 
Det var såååå kos å få sitte i fanget og bare slappe av og titte på Disney Junior!



Nydeligste Hjertegullet i hele verden!
 (...selvsagt ...)

...som stadig gjør flere og flere fremskritt her i denne verden.....
Utrolig hvor sjarmert vi er, og blir av dette lille, lille mennesket....

*

Mommo hilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar