Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 1. januar 2012

Første dagen i det nye året.

Den startet herlig hos oss her i heimen.
Hjertegullet kom gående og vekket mommo sammen med "guffen" (gudfar).
Klokken var litt over 08 og jeg hadde ikke hørt henne i det hele tatt på morran.
Litt av en nyttårsgave å få sove litt ekstra vel?
De hadde kost seg i stua ca 3 kvarter alene :)


Godt å knaske på en kjeks og se på tv sammen med "Guffen" i bare pysjen første dagen i det nye året.
En liten kropp med null bekymring, bare masse nysgjerrighet på hva verden har å by på :)


Når mommo kom opp var det "styling-time" :)
Hva med:
Hello Kitty dongeribukse
Hello Kitty genser 
Hello Kitty tallerken med brødskiver på
Ja, fint skal det være når man er Hello Kitty-fan :D
*
Og mommo lurte seg til å lage musefletter idag også ;)


Mommo ryddet litt plass i vinduskarmen til henne, 
slik at hun kunne se på "guffen" når han var ute å måket snø.
Og hun fikk se fuglene ute i/på det nye fuglehuset som vi fikk av gode venner i julegave :)
Her stod hun også når mammaen og pappaen kom, og jeg skal si hun gjenkjente dem og satte i ett gledeshyl og herlig barneskratt når dem kom ut av bilen :)
Herlige Hjertegullet vårt!


Herlige solstråla i livet vårt!
Takk for atter en fin helg sammen med deg, Hjertegullet.
*
Håper ikke det blir lenge før hun er her igjen.
Nå ser jeg med glede frem til at hun begynner å skravle og slikt.....
Artig å følge med all utviklinga hun gjør fra uke til uke nå!
*
Ha en herlig uke alle der ute.
Nå er det kvelden her i huset!
Arbeidsdag igjen i morgen.

NYT LIVET - det skal jeg gjøre!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar