Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 6. mars 2013

Hverdagsgleder!!

Måtte bare dele disse to flotte bøkene 
som jeg er blitt stolt eier av med dere!
Her er det mye fint!
Mye fristelser!



Denne boken fikk jeg etter å ha meldt meg inn i Hobbyklubben - igjen ;)
Var med der for en del år tilbake, og nå er jeg med igjen!




Og denne herlige boken om "moderne" kofter 
fikk jeg av min kjære <3

Drømmer meg 
nesten helt bort når jeg blar i den....
I løpet av våren skal jeg lage meg en  kofte ;)

Herlig onsdagskveld ønskes alle!

Jeg har vært og fått litt kroppsmassasje,
og nå skal jeg bare nyte resten av kvelden sammen 
med en del garnnøster :)

Klem fra

3 kommentarer:

  1. Så herlige bøker.
    Kos deg masse.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Veldig hyggelig å sitte og bla i sånne bøker og prøve å bestemme seg for hva man vil lage!
    Håper vi får se resultatene etter hvert!
    Fortsatt fin onsdagskveld.
    Vigdis

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig å ha sånne kosestunder. Det er det som gjør livet bra å leve. I dag har jeg funnet en super garnbutikk her i New York. Kjøpt skjonne farger til å begynne å hekle med. Love it.
    Klemz

    SvarSlett