Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 10. mars 2013

Min søndag!

Da er kjolen og teppet ferdigstilt til lille Marielle.
Håper dette faller i smak hos foreldrene :)
Tusen takk for gode råd og tips i forrige innlegg.

Teppets mål til slutt ble:
60x80

Stort sett brukt restegarn!



Veldig fornøyd med sluttresultatet :)



Kjolen er et mønster fra Drops Design.
Oppskriften finner du er HER


Jeg har også fått satt på mine merkelapper,
så det er ingen tvil om hvem som har laget det ;)

Nå skal dette pakkes inn og leveres neste helg!


Fortsatt god søndag!

Klem fra

6 kommentarer:

  1. Så flott kjole, her er det nok en som kommer til å bli fornøyd. Teppet var også flott, tenker det var en liten jobb å få rutene sammen :-) Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Så nydelig!
    EG håper at niesene våre snart begynner jente-produksjon for d er såååå mange flotte jente kjoler eg vil strikke!

    KOS deg og ha ei flott uke ;)

    Go`klem Vibbedille ,))

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole ,og flott teppe . kan jeg spørre om hvor jeg kan finne oppskrift til kjolen? hadde vært nydelig til et barnebarn
    mvh. hildny

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hildny!
      Oppskriften er på Drops Desing sine sider :)
      BabyDrops 11-4
      Eller du kan gå rett til oppskriften på denne linken:
      http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b11&d_id=4&lang=no

      Slett
  4. Ååååå så fine!!! Ja begge deler.
    Og teppet har jo skikkelige gla`farger☺

    Ønsker deg en flott strikkeuke!

    Klem

    SvarSlett
  5. Både teppet og kjolen ble nydelig!! :-) Skal vedde på at foreldrene til den lille jenta blir veldig glad for å få dette!
    Ønsker deg ei fin ny uke! :-)

    SvarSlett