Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 21. mars 2013

Den 4.lua er klar!

Det er vår i anmarsj, og enda så strikker jeg luer :)))
Ja, for her i de dype, indre skoger, mot svenskegrensa er det fortsatt kaldt og godt med snø.
Nå er den 4. ferdigstrikket.




*




Samme mønster/oppskrift som lue 1 og 2 i forrige innlegg,
strikket i  PT2 og Adore Alpakka.
Brukt pinne nr 3 og 3.5.
En hyggelig strikking - rett og slett :)





*



*

Har gjort litt "strikketing" de siste dagene som skal benyttes i  påsken, DEN står jo snart for døren!
Det kommer bilder av det i bloggen her, om noen dager når det skal pyntes til påskehøytiden!
Gleder meg :)
Synes ikke det er lenge siden det var jul egentlig....
Dagene og ukene flyr avgårde, det er sikkert!
*
Konserten med Inger Lise Rypdal i går kveld gikk kjempebra :)
Og jeg må fortelle dere:
Vi fikk skryt av henne og "bandet" for bra innøving.
De trengte ikke å pirke på noe!
Dermed fikk vi alt for god tid før konserten, men bedre det enn andre veien!!
*

Nå står en ny arbeidsdag for døren, 
og jobben min er på "flyttefot", siden det skal bygges på til dobbelt så stort lokale.
Vi er ikke tilbake i det nye lokalet før til høsten.
Og oppi alt dette skal det være strikketreffer og sommerferie...
MYE spennende som skjer fremover!

Ha en super dag!!!
Jeg skal gjøre det beste ut av min,
så får gjør du det beste ut av din!

Go'klem fra

3 kommentarer:

  1. Nydelig lue nr.4 - og de andre 3 luene under her er kjempefine- flott mønster! Skal si du har fart på strikkepinnene!!
    Så artig at konserten gikk bra, stas med skryt!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag! :-)

    SvarSlett
  2. Flott med konserten, kjekt å få vere med på slikt.
    Huene dine er kjempeflotte, og sjøl om det er vår vil det vere
    behov for noko varmt rundt øyrene :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett