Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 14. mars 2013

Det pakkes og pakkes....


Her i heimen har vi tatt helga nå :)
Det pakkes for helgetur.
Og det pakkes gaver til både den ene og den andre!
Skal bli godt å se igjen min kjæres familie :)





Vi skal hit :

(bildet lånt fra google)

Jepp!
Vi skal oppleve HOLMENKOLL-LØRDAGEN.
Med all stemning det innebærer :)
Lørdag er det:
Kombinert hopp og langrenn
5 mila
og til slutt
hopprenn....


Det er min kjære som har bedt med meg og sine to brødre med følge :D
En egen form for sin egen 50-års feiring!
Snille vennen min!!!
Vi gleder oss masse.
Dette har vi ikke vært med på før - så det blir noe helt nytt!


Og NÅ skjønner du vel hvem og hvor disse skal brukes :)




*

Og så er jeg i gang med å finne på "reise-håndarbeid"
Tror det blir litt luestrikking fremover...
Har funnet et par mønstre jeg har lyst til å prøve ut.
Kommer bilder etterhvert - så følg med :))

Ønsker alle en herlig helg!
Takk for koselige kommentarer i forrige innlegg 
-
Det varmer!

Klem fra

3 kommentarer:

  1. God feiring av 50 årsdag i Holmenkollen.
    Og DEI flotte huene dokke skal ha på !!
    Kjempeflott !!

    SvarSlett
  2. Lykke til på Kollenfeiring. Både det ene og det andre.
    Flotte luer. Ser ut som de er tovet. Stilig og sikkert varm.
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige luer! De kom nok godt med i helgen, håper dere koste dere :)

    SvarSlett