Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 30. mars 2013

Har du husket....

...... at vi snart skal flytte klokken?
Vi skal over til SOMMERTID :)
Er det ikke herlig???
Bare tenkt!
Smak på ordet!
Vi nærmer oss SOMMER OG SOL...



Sommer og sol er det også mye av i den 
nye boka mi :)
Arne og Carlos har gitt ut en ny bok.
"Håndarbeid i hagen"
og den måtte jeg selvfølgelig skaffe meg.
Har lest både postitivt og negativt om den på FB,
men jeg ville gi den en sjanse :)
Og det er jo artig å ha den ettersom jeg har de andre!!

Masse flotte bilder av de to spesielle mennene ;)
Og en god del tips og oppskrifter JEG faktisk likte.

Det blir nok til at jeg lager noe fra denne boken etterhvert ;)

*



Ettersom jeg hadde butikkvakta på Optimisten idag,
tenkte jeg det var smart å ha noe "lite" strikketøy med meg, 
og ikke det store sjalet som jeg holder på med.
Derfor satte jeg igang med noe nytt,
som jeg ikke har prøvd før....
Har ikke kommet så alt for langt,
for det var merkelig nok rett så mange som stakk innom Optimisten idag, 
og da ble det lite med strikking, men masse hyggelig prat med kundene!!
Det er noe spennende småstrikk jeg har kommet over,
som jeg forsøker meg litt frem på....
Småstrikk passer bra for meg som har tenkt å delta på opp til flere messer utpå høsten :)

Nå skal jeg ta å flytte frem alle klokker mot sommerhalvåret,
før jeg køyer.
Må være opplagt til i morgen da vi sammen med et vennepar skal
utpå sjøen her og se om storfisken biter på ;)

(...........tenker strikkinga mi blir med jeg... ;) .....)

....men håpet om storfisken slipper aldri taket :D

God Natt Klem fra ei 
sommertidsinnstilt

3 kommentarer:

  1. Blir spennende å se hva det er du strikker nå - småstrikk kan være så mangt.

    Godt er det også at det går mot sommer nå, kanskje litt tidlig å nevne ordet sommer men - sommertid er sommertid.

    Lykke til med fisket i morgen:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tror ikkje det kommer sommer eg før det er + grader om natta hehe, men det blir jo veldig lyst om kvelden nå og det er like herlig som mørke stormfulle høstkvelder ;))

    Her stiller klokkene seg automatisk så eg får ikkje lurt klokka enn hvor mye eg vil, dumt å miste 1 t av påsken hehe

    KOS deg og ha en strålende søndag ;)

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Du er så herlig aktiv. Det sjalet under her er bare nydelig.
    Klem

    SvarSlett