Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 31. mai 2013

Heklehjertet....

....er tatt frem "fra glemselsen" -  for å ferdigstilles.
Solen skinner!
Sommerfølelsen er på plass
...og på verandaen lever vi godt i sommerhalvåret!
Her spiser vi nesten alle måltid,
og her slapper vi av med håndarbeid og lesning....



*


Verandaen blir en egen liten stue liksom :)
LIKER!!


Og på verandatrappa er det kommet frem mer pynt idag, i form av blomster og lykter.
Nelliker er jeg veldig glad i, og som regel er dem 2årige
og veldig dekorative i all sin egen enkelhet :)



Denne lille lykten fikk jeg i julegave fra jobben for et par år siden.
Den passet så fint her nå syntes jeg...
Kjenner jeg NYTER synet av det sommerlige!
Herlig!!

*

Hjertet er ferdigheklet,
og jeg har noe nytt hekleri på gang..
Noe som rett og slett sier 
SOMMER
Blogger om det siden en dag :)

Ha ei flott helg - og takk for besøket!

Klem fra 

5 kommentarer:

  1. Ååååå det er så herlig med en slik uteplass!
    Gleder meg til strikkende tropenetter her også ;)

    KOS deg masse og ha en herlig helg med din kjære ;)
    Det skal eg gjøre ;)

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Deilig med sommer, blomster og en deilig uteplass og slappe av på. Og da helst med håndarbeid :) Kos deg!

    SvarSlett
  3. Det var ett nydelig hjerte. Akkurat som jeg er på let etter.
    Kunne du tipset om hvor jeg finner oppskriften hen?

    Ha en fin helg.
    Mvh Kristin.

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det på terassen. Spennende å se ditt nye heklearbeid da.
    klem og god helg

    SvarSlett
  5. Så koselig med en slik ute plass. Jeg koser meg også mye ute på verandaen. Men jeg ønsker meg et tak over deler av uteplassen. Her i Trøndelag er det ofte bruk for det.
    Gleder meg til å se dine nye heklerier:-)
    God helg

    SvarSlett