Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 1. mai 2013

En ble til to!

Tusen takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegget!
Det er så artig å se hva som skrives!
Stor klem til dere alle!!

Den siste uka har vært hektisk av diverse årsaker....
men det som jeg vil ta frem her nå er at jeg var på Gjøvik i helga,
sammen med nesten 60 stk andre håndarbeidsglade damer!
Snakke om å ha det som "plommen i egget" :)
Mitt første strikketreff, men garantert ikke det siste.
Gleder meg allerede til neste - i august, så har jeg meldt meg på et i september.
Det er så mye inspirasjon å hente hos slike flotte damer,
og gode vennskap oppstår :)

Vi hadde en utlodning der, 
og tror du ikke jeg var så heldig at jeg vant da!!!




En stor ny flott kurv - fylt med masse artig garn, og noe mindre artig kanskje...
Her ligger Cocoon nøstene igjen - 10 stk,
og jeg har ingen aning om hva jeg skal lage av dem...
Flere nøster med Alpacca-garn..
noen nøster Sterk... m.m.m
Maskemarkører og annet dill dall...
Det skal du få se mer av siden ;)



Jeg bare måtte kjøpe meg nye ørepynt!
Lekre - ikke sant?



Jeg har strikket et par Marius-sele-kjoler 
i sommerfarger.
Oppskriften står i Marius-boka!



Den var og er ment til Hjertegullet som stas til 17.mai - og så 
kan hun bruke kjolen hvor mye hun vil etterpå i barnehagen.
Den første syntes jeg ble litt for vid...
Så derfor laget jeg like godt en til,
så kan jeg finne ut hvem som passer best til henne :)

Den ene har fått grønne knapper og den andre mild rosa knapper.




Liker godt fargene!
Det formelig "skriker" vår og sommer  av dem ;)

*

Nå skal jeg ta meg en liten tur ut i blogglandia....
Lenge siden sist....
Og så er det å strikke på neste prosjekt(er)...
*
Ha en flott søndagskveld!
Klem fra

6 kommentarer:

  1. Høres koselig ut med sånne strikketreff!
    Selekjolene var vakre, ble nesten sommervarm her jeg sitter å hutrer i surt vær :)
    Og gratulerer med flott premie.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hjertelig takk for besøk av deg! Koselig!
    Gratulerer med gevinst, du finner sikkert noe å bruke garnet til...
    Så utrolig flotte og vårlige de mariuskjolene ble, kjempesøte.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Gratulere med gevinst. Ser ut til å vere mykje spennande i korga.
    Nydelege Mariuskjolar.
    Ynskjer deg fine maidagar :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Disse kjolene dine her er kjempeskjønne. Artig at du vant da. Grattis. Sikkert kjekt på treffet. Og å få inspirsjon fra andre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint med strikketreff- og gratulerer med premie! Artige ørepynt du har funnet- passer jo perfekt til en dreven strikker! :-)
    De marius-kjolene du har strikke er jo bare nydelige!!
    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  6. Herlige vårfarger på selekjolene dine. Virkelig fine.

    SvarSlett