Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 22. mai 2013

Dagene flyr ....

.... og pinsen er over for i år.
Pinsen har vært "gjør jobben selv dager" for min egen del :)))
Jeg begynte å pusse opp et soverom ifjor,
det kan du se blogging om HER - om du vil...
men siden har det stått stille ettersom formen min har gått opp og ned,
som en jojo...
Men NÅ er energien tilbake :D og jeg føler meg sterk!
Så når min kjære planla, og dro ivei på fisketur med en kamerat hele pinshelgen, 
valgte jeg å fortsette der jeg slapp... 
Skapene og taket har vært "hvitt - i alle år"
som dere ser her på første bilde.
Du ser også  hvor "gult" det har blitt med tiden der taklampa har vært..


Det ble stor forskjell med noen strøk maling, 
selv om det ikke kommer så godt frem her på bildene mine!
Skaprekka oppe har pappa satt opp en gang på 80-tallet,
og de trengte sårt litt ny maling...


Her er døren, taket, vinduet og skapene fått ett par strøk med hvitt.
Utrolig hvor mye det kan gjøre med et rom.
Har ment å ha dette som "svigermor m vonde kne og hofter gjesterom" og Leah soverom,
men nå går tankene mine over til å ha det som MITT hobbyrom.
Altså - det reelle:
MITT LILLE ROTEROM
Her kan symaskina mi få stå fremme, og strykebrettet...
I det hele tatt, slike ting som jeg stort sett bruker rett som det er..

JA, det blir nok til det!!

Neste steg er nytt gulv (kjøpte klikk-gulv ifjor som ligger og venter på at jeg setter igang), 
så skal min svoger hjelpe meg med listene,
og mitt søskenbarn legge opp strøm..
Følg med - så får du se fremgangen og endelig resultat etterhvert.
For NÅ skal dette rommet gjøres ferdig!
Fortsatt noen uker til alle "fritidsaktiviteter" i uka ellers tar sommerferie,
men DA skal jeg fortsette for fullt :)
GLEDER MEG!!

 *


Mommo's Hjertegull kom på PINSAFTEN formiddag, og VI TO fikk et døgn alene sammen,
og du kan tro vi koste oss <3
... Sjekk den panneluggen på Leah da!!
Hun hadde ikke vært her så veldig lenge før mommo fant frem kammen og saksa
og panneluggen ble litt kortere ;)
Vi vil jo gjerne se øynene til lille skjønnheta :)



Sommerens første skrubbsår på knea kom 17.mai. :)
Det hører nå liksom med til/på de små  ....
*
Godt og varmt hadde vi det både lørdag, søndag og mandag...
Trengte ikke så mye klær på oss... og det var morsomt å gå ute på gresset uten sko ;)
GODT!!

*
Nå skal jeg ta meg en bloggrunde til alle 
de flotte bloggene jeg er følger til.
Lenge siden sist ...
Og helt sikkert masse fint å se!
Etterpå blir det strikking og avslapping resten av kvelden.
*
Onsdagsklem til deg fra

6 kommentarer:

  1. Kor herleg du har hatt det i lag med Leah. Fint namn, eg har også eit barnebarn som heiter Leah Sofie :)
    Det blir flott i det nye romet ditt, du er ei driftig dame, får frå fingrane !

    Ynskjer deg fine dagar resten av veka :)
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Maling er kjedelig, men du verden og fint det blir! Arbeidsrom må du ha det er gull vært. Nydelig liten prinsesse du hadde besøk av :)

    SvarSlett
  3. Så fin dager du hadde med søt lille Leah. Deilig.
    I kveld jeg så fransk film med Audrey Tautou. Hyggelig.
    God natt jeg ønsker deg og fin uke fortsatt. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  4. Så nydelig barnebarn du har. ligner på mormora.så heldig du er med eget hobbyrom. lykke til med videre oppussing-
    Klemz

    SvarSlett
  5. Så nydelig hos deg og så godt det må
    være å føle at du orker og at du
    faktisk har gjort det du tenkte å
    gjøre. Ikke alltid man orker det. God
    helg til deg!

    SvarSlett
  6. Heldig med eget hobbyrom! Gleder meg til vi flytter inn i vårt nye hus, da blir jeg like heldig :D For et skjønt barnebarn du har!

    SvarSlett