Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 8. februar 2012

Pakke!

Idag kom det pakke i posten igjen!
Ikke bare til meg denne gangen..
Min kjære har bestilt Photoshop Lightroom til oss.
Vi vet ikke helt hva det er vi har begitt oss ut på, men finner ut av saker og ting etterhvert :)


Blir spennende å få det inn og prøve det litt....

*

Ellers så har jeg ett sitteunderlag til på pinnen igjen.
Min kjære datter ønsket seg ett også....
Denne gangen blir det en del rødt i det, for jeg kjøper ikke mer garn nå, men prøver å bruke av garnlageret og restegarnet i huset... Nok å ta av!


*

Tusen takk for hyggelige kommentarer på diverse blogginnlegg her damer!!!
Det er så koselig og jeg setter stor pris på det :))
Artig også at noen "gidder" å vise at de leser det jeg skriver ned her inne på ROTEROMMET mitt :)

Da er det tid for å installere Lightroom :)
Vi blogges!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar