Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 2. februar 2012

Endelig...

....så er jeg hjemme igjen, etter turen til Elverum, og sykehuset Innlandet for MR.
Sykepleieren som hadde meg, var kjempekoselig og hadde full forståelse for min klaustrofobi. 
Hun forklarte alt hun gjorde, og fulgte meg opp så godt under hele prosessen idag, 
slik at det hele ble en helt grei opplevelse, gudskjelov :)
Men kjenner at jeg har mobilisert masse energi for denne dagen, så nå er jeg veldig sliten...
Det var godt å ha med eldstemann som sjåfør (siden jeg tok "sløvende" medisin, med trekant på....) og som støttespiller....  Unga mine er utrolig flinke til å stille opp for meg når jeg trenger dem som mest!

Go'stolen er nå inntatt, og her blir jeg sammen med håndarbeidet mitt resten av kvelden!
Har strikket mye på sitteunderlag nr 3 under bilturen hjem, så skal lage det ferdig nå, og så tove det :)
Vi stakk også så vidt innom folka våre i Søre-Osen, 
slik at jeg fikk masse go'kos av Hjertegullet, og en kaffetår!
Alltid like godt å se dem alle sammen!

*

Legger ved noen bilder jeg tok før her i vinter, av isformasjoner....
Spent å høre om du ser det samme som jeg ser!


Litt lang nese kanskje, men her ser jeg en pingvin ;)
Hva ser du?




Og her ser jeg hodet på en sel.
Gjør du det?


Liker godt å bruke fantasien slik, og det har jeg nok etter min kjære mamma!
*

En noe sliten, men varm hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar