Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 22. februar 2012

Liverpool-vott nr 2

Dårlig start på dagen idag, ved at jeg våknet 01:30 og var fryktelig kvalm og hadde vondt i magen....
Det gikk som det måtte gå...
Fant roen i go'stolen etterhvert, og våknet igjen ved 04 tiden og samme runde... 
Så var det bare å ringe til jobben på morran og si ifra at jeg ikke kom idag...
....
Sovnet igjen, mer eller mindre utslitt og sov til 10:30...
....

Utpå dagen, når jeg hadde fått ett knekkebrød i meg og følte det satt som det skulle, fikk jeg lyst til å  legge opp til vott nr 2.

Den ble ferdig utpå kvelden, så nå kan de overleveres til helga!



*


"You'll never walk alone"

*

Føler meg ikke helt i superform ikveld, men tror det er over nå....
Cola og knekkebrød har gjort susen!!!
*
Jeg har funnet en ny spennende liten strikke-oppskrift på nettet, som jeg prøver ut nå..
Følger du med så får du se hva det er - kanskje allerede ferdig i morgen?
Mye bedre å ha noe å gjøre enn å sitte å kjenne på at formen ikke er på topp, håndarbeid er terapi for mangt og mye her i verden :)

*

Ha en herlig kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar