Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 26. februar 2012

Nødhjelp!

Det har  vært en bra snøvinter her lengst øst mot svenskegrensa,
så vi har bedt om hjelp fra mellomstemann
for å få måket av snøen oppe på garasjetaket 
og skåle/bod-taket.

Strålende vær idag, så lille Leah fikk også på seg vintertøyet og var med ute en time ca før hun måtte inn for litt lunsj og hvile....

Det ble ingen bilder av henne, men min kjære knipset mellomste og meg i aktivitet oppe på garasjetaket!


Ganske så tettpakket snøen her oppe kan man si - godt å få den bort før den blir tyngre!


Solen varmet ganske godt også....


Litt skummelt å gå ned igjen i stigen, så min kjære sønn gir meg en hjelpende hånd!
....men jeg fikk da hjulpet til litt før jeg trakk meg stille og rolig tilbake med lille Leah :D
Og mellomste raste bare at taket 2 ganger i løpet av jobben, så det gikk greit.
Etterpå ryddet min kjære og mellomst opp i alle snøen fra begge takene - det ble noen kilo!
*
Tusen takk for at du hjalp oss, kjære sønn!
*
Siden har dagen gått med til bursdag hos tantejenta mi som er 19 år idag, Leah skulle kjøres hjem til mamma'n og pappa'n sin, og så var det bursdag for eldstemann til min eldstemann's samboer
(henger du med?)
som ble tenåring på torsdag som var!
*
Nå er det natta etter en aktiv og koselig helg!
Har du hatt en fin helg å?

Klem fra

1 kommentar: