Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 14. februar 2012

Det har vært...

...en herlig tirsdag!
09:30 hadde jeg time hos frisøren, og det ble kort og godt på hodet igjen!
Før timen ble det bitte-litt handling av garn og strikkepinner bl.a. :)

Så bar det rett hjem for en skive, før neste avtale for både min kjære og meg.
Vi pakket kontrabassen hans og toraderne mine i bilen og dro ivei :)

Hadde noen hyggelig timer sammen med vår gode venner.
Vi fikk servert hjemmelaget pizza etter første spilleøkt, og etterpå fikk vi kaffe og "morsdagskakerester".
Etter en til spilleøkt ble det både påtår og tritår :)

Smakte fortreffelig alt sammen!

*

Etterpå stakk vi innom et annet eldre vennepar av oss.
Hun trengte litt stuss i nakken m.m så jeg fiksa det for ett glass fanta :)
Hadde en koselig pratestund også med dem!

*

Etter at vi kom hjem har jeg nesten kun brodert på bunadskjorte nr 1....
Må bare se å få gjort unna litt her...
Det henger litt over meg nå må jeg innrømme.




 Nyfrisert og nydusjet :)
Lider ingen nød :D

Det er smått
Det er hvitt på hvitt
Det krever godt arbeidslys
*
Nå får jeg brodere litt til før jeg køyer!
Arbeidsdag i morgen :)
*
Ha en god natt kjære leser av min blogg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar