Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 21. februar 2012

Liverpool-vott nr 1

Da er første votten til min svigersønn klar.
Tror jeg sier meg fornøyd med resultatet, siden jeg ikke har noe direkte mønster å gå etter.
Jeg har tatt grunnlaget i en annen vott jeg har strikket mange av + at jeg fant litt mønster å gå etter 
HER med noen små forandringer.
Jeg vet at han kommer til å like disse godt :)





....og med initialene hans på tommelen :)
så er det nesten ingen andre som kan bruke dem/ta dem fra han!! :D

Han har selv bedt om/bestillt disse vottene i bursdagsgave, så derfor gjør det ikke noe om jeg blogger dem!


*
Ellers så har mye av dagen gått med til kvinnemøtet.
Jeg endte opp med noen oppdrag foran høstens basar (i november først).
Jeg foreslo at vi sammen kunne lage ett teppe eller to igjen!
Det har vi gjort før og det var suksess det!
Vi fant ut at vi lager et i rødt og grønt - strikket..
Og et i brun-farger - heklet..

Jeg fikk å oppdrag å skaffe garn til veie før neste møte :) bl.a

Spennende!

Og jeg fikk brodert masse på bunadskjorta på møtet idag 
Veldig fornøyd med det!!! 

Ha en herlig natt der ute!
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar