Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 13. juni 2013

SommerFestPyntet




Dette viser litt av det ferdig strikkede BLÅTONEDE sjalet.
Det føles godt å feste tråden nå,
skylle det i lunket vann med litt hår-balsam,
og blokke det i gjestesenga -
blir ikke laget noe slikt igjen på en stund :)




Om noen dager skal du få se litt mer av det ;)
Nå skal det få ligge her og tørke ett par døgn....!
For i morgen reiser jeg til Oslo sammen med en kollega,
for å delta på sommerfesten i morgen kveld.
Gleder meg til å se igjen trivelige kolleger i hovedstaden.

Og selvsagt må jeg pynte meg når jeg skal på SOMMERfest!

Ikke vanskelig å vite hvilken farge som er favoritten min for tiden :D



Hender og føtter klare!
Så da er det bare å få pakket det siste i KOFFERTEN, og få seg en god natts søvn.
Kan jo bli lite av det i morgen natt ;))))

*

Nå skal jeg finne meg et håndarbeid som jeg kan ha på bussen,
kjekt å ha noe i hendene - tror det blir hekling av grytekluter.
Så noen ute i blogglandia idag som jeg må titte litt nærmere på ;)

Ønske alle en god helg!!

<3

Klem fra

3 kommentarer:

  1. Skal bli spennende og se sjalet, det så fint ut!
    God tur til Oslo, her er meldt brukbart vær i helgen :)

    SvarSlett
  2. Sjå der ja, lekre både fingre og tær :)
    Kos deg i Oslo !
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Sjalet ser fint ut- nydelig farge...gleder meg til å se resten!
    Ha en fin sommerfest i Tigerstaden! :-)

    SvarSlett