Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 4. juni 2013

Grytekluter...

...er morsomme, ofte enkle og som regel raske å lage!
Og når jeg kommer over noe nytt,
er det artig å sette igang.

De er rosa og hvite,
sommerlige
og 
søte....



*


*




Har du lyst til å se flere grytekluter,
så kan du ta en titt HER!
Mange superflotte fargekombinasjoner hos
Marit, som har Bestemors blogg :)
Lurer egentlig litt på hvor mange hun har laget ;)
Jeg spurte pent om å få oppskriften på disse lekre gryteklutene,
og det fikk jeg :)
Tusen takk, Marit!!

*



I går kveld hadde vi sommeravslutning for koret vi er med i.
Vi var så heldige å få denne flotte orkidèen på "deling" ;)
Jeg fordi jeg har sittet i flere år i styret og ga meg nå til årsmøtet i februar, 
og min kjære fordi han er så snill å frakter sangerkrakkene 
våre når vi har opptredener rundt omkring, med pickup'n sin!
Gjett om jeg ble overrasket og glad...
Jeg bare ELSKER orkidèer!
Jeg teller nå 7 stk i stua mi, den eldste er vel 9 år, 
og alle står i blomst,
med flere blomsterstilker på tur :)
*
Ønsker alle en flott tirsdag.
Her har vi nordavind og småkaldt...
Nå skal jeg ivei og jobbe noen timer :)

STOR 
klem 
fra

9 kommentarer:

  1. Skikkelig fine og koselige ;)

    Kos deg masse og ha en herlig dag ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. Nydelige grytekluter i herlige sommer farger :)

    SvarSlett
  3. Disse gryteklutene er så flotte. Lite fargene dine. En vakker dag skal jeg også se om jeg får laget disse.
    Klem Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Likte fargene dine, skal det stå.

      Slett
  4. Nydelege gryteklutar.
    Og vel fortent orkidè.
    Du er nok flink med dei når dei blomstrar i så mange år :)

    Sommarklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Ja disse var jo supersøte da! Morsomt med små prosjekter innimellom.


    Ønsker deg en fortsatt fin uke i blåsten☺

    SvarSlett
  6. Så flotte grytekluter du har heklet. Du er så dyktig med å sette sammen farger.

    SvarSlett
  7. Så flotte grytekluter du har heklet. Du er så dyktig med å sette sammen farger.

    SvarSlett
  8. Nydelig blomst som sikkert var vel fortjent. Superlekre grytelapper. Som smykker.
    klem

    SvarSlett