Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 6. juni 2013

Sommergave!

Igår kveld hadde vi siste møtet i kvinneforeningen.
På møtene har vi alltid med to pakker hver -
 Og hver betaler 5o kr til foreningen -
Så er det trekking av alle pakkene - 
Og du får alltid med deg 2 pakker hjem :)
Smart ikke sant?


Her er en av gevinstene jeg satte opp.
Zalo-kjole, men noen små detaljer.
Selvkomponert ;)




Og hun som vant denne trodde hun skulle bytte ut zalo-flaska med ei shampoo-flaske
 og ha den ståendde på  badet sitt til pynt.

*

Ellers så er gulvet inne på "mitt lille roterom" lagt ikveld.
Enkelt - og jeg kan hvis jeg vil ;)
Min kjære fikk seg en overraskelse når han kom hjem fra styremøte ja!!
Kommer bilde senere en dag.
Nå gjenstår det å kjøpe lister m.m
Ikke lenge før det er ferdig håper jeg!
JIPPI!!


Klem fra
ei 
fornøyd og tilfreds

3 kommentarer:

  1. Så kreativ du er. denne var søt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Denne var skikkelig fin. Vil du dele mønsteret. Min mail er lines.butikk@hotmail.com.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Nei, jeg har ingen oppskrift, dessverre .... Denne ble laget der og da :)

      Slett