Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 23. februar 2012

Vår i lufta!

Se det har kommet knupper på kvistene - det går mot vår!!!
Herlig ;)


Vi gikk oss en liten tur i nærområdet her idag, og tok noen vår-bilder :)

 
Her er min kjære i full gang med fotoapparatet.

Legg merke til lua hans (og ikke den gamle, møkkete postdressen, vær snill) den er gjort i teknikken "nålbinding".
Jeg gikk kurs for å lære teknikken for en del år siden, og laget oss slike luer + ett par til som er gitt bort til gode venner av oss. 
(Fikk brått lyst til å ta frem bein-nåla og lage noe igjen!)

Kjempekoselig å både se og høre at det drypper fra taket, og at våren står for tur her oppe også.
Solen skinte fra klar himmel og slikt skaper arbeidslyst!
Og ettersom denne natten ble rolig og grei for min del, hadde kroppen min mer energi også!
Jeg måtte bare se til å gjøre ferdig litt mer inne på "gjesterommet / hobbyrommet" -
for Hjertegullet kommer i morgen på helgebesøk ;)


Siste platen på veggen er herved lagt!
Og dermed kunne jeg få rydde unna endel av mitt verktøy, og gamle lister osv...
Jeg vasket godt rundt omkring og vinduet fikk sin første vårpuss :)
*
Nå står reisesenga til Hjertegullet klar der inne for henne + plastkassa med leker.
Gleder oss til hun kommer.

Nå skal jeg gjøre toraderkoffertene og meg selv klar for å reise på spilling sammen med de andre i ETK.
Lenge siden jeg har vært ivei nå, ettersom formen har vært så som så i lang tid, så det skal bli koselig å møte alle sammen igjen :)
*
Ha en fin torsdagskveld :)
Snart er det helg!
*
Klem fra ei som har fått vannmerke på bildene sine, endelig!
La du merke til det?
:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar