Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 11. februar 2012

Fredag = pakke i posten!

Herlige fredag!
Endelig kom denne boken i hus!
Joda, jeg er klar over at det er lørdag idag, men jeg blogget jo ikke noe igår av den gode grunn at denne boken kom inn i mitt liv!



*


Fredag ettermiddag var jeg igang med min første  dukke!
Har masse restegarn 
(som jeg har nevnt før noen ganger...) 
så jeg dukket ned i nøstekurven 
(ja, den er så stor så jeg kan nesten svømme rundt..haha...) 
og fant masse garn jeg kunne bruke til dette dukke-prosjektet mitt :)
Før jeg la meg var "strømpebuksa og t-skjorta på kroppen ferdig, og den ene armen nesten...



På morran, idag lørdag, bar det ivei igjen, og utpå formiddagen var jeg igang med hodet...
Ansiktet var spennende å lage....
Etterhvert fikk dukken en personlighet, ut av intet liksom...
FANFARE :

Kjære dere 
Hils på :


"Lussi"

Hun har fått masse gult, langt hår... 
Masse rød leppestift...
Og helt klare, blå øyne med lange vipper ;)

Morsomt!
Dermed er min første dukke strikket....
Nå er det klær til henne som står for tur!
Har en tykk og god vintergenser på pinnene akkurat nå :)
Må jo ha en god del klær, 
for jeg regner jo med at hun skal flytte på seg etterhvert til noen som vil leke masse med henne... 

*

Ha en herlig lørdag dere å - det har jeg!

Dukke-klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar