Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 13. februar 2012

Sjokolade!!!!


....
Hadde en dårlig start på dagen idag.....
Kom meg opp og ivei på jobb uten problem, men så litt før kl 09 begynner det å flimre for øynene mine...
Skjønner raskt at det er "aura"..., 
migrenen er på vei!
Klarer ikke å se skjermen klart, alt blir bare et evig sikk-sakk mønster.
Hiver i meg 2 stk paracet, og masse vann og krysser fingrene for at jeg tok toppen i rette øyeblikk!
Hodepinene kommer...
Kvalmen kommer....
Lunsjpausen kommer!
Og joda, etter 3 stk drikkeflasker med vann kan jeg godt si at jeg greide å håndtere migrene bra idag. Litt tung i hodet har jeg vært, og er, men ikke verre enn at jeg har fungert noenlunde.....
Hm......
Lenge siden jeg har hatt noe anfall nå...så jeg tenker over hva som gjorde utslaget?
Pleier å komme et par døgn etter jeg har spist noe jeg reagerer på...
Og på lørdag spiste jeg en ny type sjokolade som min kjære hadde kjøpt til kaffekosen vår.
I en og samme pakke var det både mørk og lys sjokolade.....
DEN kommer jeg ikke til å spise mer av.
Jeg gir den sjokoladen skylden for en litt dårlig dag idag...
*
Og jeg sier bare: VANN er god medisin for hodepine.
VANN gjorde at jeg greide å gjennomføre arbeidsdagen min dag!


VANN er godt, i det hele tatt, OG for det meste!
Så drikk masse vann folkens!





Vi har hatt årsmøte i sanglaget ikveld.
Det ble valgt inn ny leder, da den gamle sa ifra seg sitt verv....
Jeg sitter som nestleder, og trives med det!
Håper vi får til ett nytt godt sangår!


*



Imorgen har jeg frisørtime :)
Gleder meg masse!!
Skal bli så godt å få av litt av "vinterragget" :)

Er veldig fornøyd med henne jeg har nå som frisør.
Godt å la andre gjøre det, når jeg har gjort det selv - på meg selv - i så mange år.
(det har jeg spart masse penger på, slik at jeg kan bruke noen kr på meg selv nå, uten dårlig samvittighet)

*

Ellers så fikk jeg såvidt brodert litt på bundaskjorta mellom jobb og møtet ikveld, men ikke så mye at det ble noe å vise frem med bilde siden forrige gang :)


Ha en herlig tirsdag - den er like rundt hjørnet!
Jeg skal iallefall NYTE den!


Klem og god natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar